Kreativita v boji s koronavirem. Automobilky mění loga, Škoda nasadila Octavii roušku

Martin Přibyl Martin Přibyl
28. 3. 2020 6:38
Koronavirus těžce dopadá na výrobu a prodej automobilů po celém světě. Týmy spravující jejich sociální sítě ale nezahálejí a profily se plní poděkováním, povzbudivými videi i návody, jak se chovat v době koronavirové krize. Vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější.

Rolls-Royce a další slovní hříčka

Povzbudivá zpráva od Rolls-Royce je rovněž slovní hříčkou, zejména ve spojení s příďovou soškou zvanou Spirit of Ecstasy. Ta se totiž dá u moderních Rollsů zasunout, aby nebyla vidět. "Keep your spirits up!" tedy může znamenat nejen "Neklesejte na duchu!", ale také "Nechte sošky vysunuté!".

 

Právě se děje

Další zprávy