BMW posadilo limuzínu řady 7 na chůdy. Nová X7 má největší ledvinky v historii

Jan Matoušek Jan Matoušek
18. 10. 2018 14:30
BMW patrně uzavírá svou nabídku vozů kategorie SUV. Zatímco loni uvedená X2 se zařadila k nejmenším sportovně-užitkovým autům značky s modrobílou vrtulí, aktuální novinka je tím největším. X7 totiž není ničím jiným než limuzínou řady 7 s trochou světlé výšky navíc a velkými ledvinkami. Cíle jsou jasné - Mercedes GLS, Range Rover a možná i Rolls-Royce Cullinan.

Přehled aktuálně nabízených vozů BMW na českém trhu najdete zde.

Foto: BMW

Podvozek má vzduchové odpružení s automatickým vyrovnáváním světlé výšky. Elektronika dokáže světlost řídit zvlášť pro každé kolo. Výsledkem je, že když je vozidlo v režimu Sport a jede více než 138 km/h, sníží se automaticky o 20 mm. Naopak v terénu lze standardní světlou výšku 221 mm zvýšit až o 40 mm. O pomoci při nakládání či vykládání již byla řeč.

Zabrousit můžeme i do příplatkové výbavy. Tam X7 sází třeba na podvozek s aktivními stabilizátory, řízení zadních kol nebo paket Offroad s kryty podvozku či speciálními jízdními režimy, které závisí na typu nezpevněného povrchu. Paket nicméně není k dispozici pro verzi M50d, která to ale vyvažuje třeba sportovním podvozkem.

 

Právě se děje

Další zprávy