Jan Matoušek
27. 7. 2023 6:02
Dnes se při vyslovení spojení "automobilová reklama" spoustě lidem vybaví nejspíše zdůrazňování co nejnižších emisí a také vysoká udržitelnost. Ne vždy ale tyto hodnoty nová auta prodávaly. V minulosti na to šly automobilky přes rychlost, případně i notně kontroverzní slogany. Vybrali jsme některé z nejzajímavějších automobilových reklam minulosti. Podívejte se.
Spory mezi velikány
Popichování v reklamách, jak jsme ostatně již ukázali, nebylo historicky ničím neobvyklým. Hodně zkušeností mají v tomto ohledu německé prémiové automobilky, typicky v některých státech USA. Jihoafrické zastoupení BMW pak v roce 2006 využilo příležitost a "pogratulovalo" Audi k zisku titulu jihoafrického auta roku s dovětkem, že je to od světového auta roku (tím bylo v roce 2006 BMW řady 3).