Zpátky ke kratšímu provedení S600, do nějž jsme měli možnost se rovněž usadit a vyzkoušet si, jak se bude asi brzy cítit nejeden ruský oligarcha. První, co po usednutí za volant překvapí, je masivní středový tunel, který v první chvíli tvoří mezi předními sedadly "nepřekonatelnou" vzdálenost. Druhý vjem, který jsme zažili, byl pocit luxusu. Ono když před sebou máte lány dřevěného obložení, koberečky z ovčí vlny a volant (či vlastně téměř všechno, co není dřevěné) potažený jemnou kůží, nelze asi dojít k ničemu jinému.
Nicméně ačkoliv se Aurus, potažmo výzkumný institut NAMI, kde limuzína momentálně vzniká, hodně snažil, kvalita zpracování věhlasných britských ani německých konkurentů nedosahuje. Samozřejmě je to na míle vzdáleno standardu levnějších ruských vozidel Lada nebo UAZ, kde je špatné lícování a lacinost materiálů spíše pravidlem než výjimkou.
Vedle horšího zpracování chybí Senatu do úplné špičky i další detaily - třeba tlačítka na volantu umí už dnes leckdo řešit dotykovými ploškami, případně jemnějšími tlačítky, které vypadají efektněji. A když je ve voze sdružený displej, ne nepodobný těm v nových mercedesech, pro budíky a infotainment s navigací (ten samotný má 12,3 palce), lepší ovládací prvky na volantu už podvědomě čekáte.