reklama
e-shop
SMS kód už nebude stačit. Platby kartou přes internet mají od ledna nová pravidla
Od ledna budou muset lidé přidat k platbě ještě další ověření. Podívejte se v přehledu Aktuálně.cz, jak se se změnou vypořádala právě vaše banka.
Přehled
Stížností na e-shopy bude letos rekordní počet. Na co dát pozor na vánočních nákupech
Podvodníci mají o něco snazší práci hlavně u nezkušených a důvěřivých zákazníků. Připomeňte si, jak se v on-line prostředí chránit.
IKEA končí s tištěným katalogem. Už není tak důležitý, říká řetězec a sází na sítě
Nábytkářský gigant se s internetovým prostředím stále sžívá. Například český e-shop má v pandemii problém zvládat nápor zákazníků.
Vláda spustila nový e-shop na dálniční známky, většinu dne ale nefungoval
Ministr dopravy Karel Havlíček výpadky vysvětlil snahou o zajištění systému před jeho přetížením a případnými útoky hackerů.
Tržby e-shopů při Black Friday meziročně vzrostly. Skupovaly se hračky i elektronika
Tržby internetových obchodů oproti loňské akci vzrostly o 42 procent.
U ojetin to jde. On-line prodej nových aut ale naráží i na obavy z české vyčůranosti
Prodej ojetin na internetu v Česku běží. Nová auta ale takto prodává snad jen Tesla. Proč?
Tržby obchodníků v září stagnovaly, opět se dařilo hlavně on-line prodeji
Tržby obchodníků v Česku očištěné o kalendářní vlivy v září stagnovaly, meziměsíčně klesly o 0,4 procenta. Opět nejvíce si ve srovnání s loňským rokem polepšili internetoví prodejci. Ve čtvrtek o tom…
Přečíst zprávu
E-shop Zoot začal prodávat oblečení přes Alzu. V pilotní fázi nabídne bundy i kalhoty
Zákazníci na Alze naleznou z počátku základní kusy šatníku jako trika, kalhoty a bundy. Nabídne produkty vlastní značky i několika dalších výrobců.
Zásilky z čínských e-shopů zdraží až od července. EK kvůli pandemii zdanění odsunula
x
On-line supermarkety mění pravidla. Rohlík má limit na položky, Košík na váhu
Internetové supermarkety v souvislosti s novými vládními opatřeními proti koronaviru sledují zvýšený zájem o své služby.
Záhadné zásilky semen z Číny se objevily i v Česku. Hlavně nezasévat, varují vědci
V některých evropských státech takto lidé dostali již tisíce zásilek, podobnou situací se v létě zabývaly i USA. Rostliny totiž mohou být invazivní.
Češi skupují webkamery. Rodiče se chystají na domácí výuku, vysvětlují si to prodejci
Prodeje webkamer za poslední čtvrtletí vzrostly až o stovky procent, v poslední týdnu pak meziročně dokonce i o tisíce procent, potvrzují prodejci.
Tržby obchodníků dál rostly i v srpnu. Tradičně se dařilo e-shopům, zájem zaznamenaly i sportovní prodejny
Tržby obchodníků v Česku očištěné o kalendářní vlivy rostly také v srpnu, ačkoliv růst mírně zpomalil. Meziročně byly vyšší o 1,6 procenta, v červenci to bylo o 1,8 procenta. Tradičně nejvíce si ve…
Přečíst zprávu
Počet zásilek z e-shopů stoupl v září až o polovinu oproti předchozím měsícům
Počet doručených zásilek z tuzemských internetových obchodů se v září proti předchozím měsícům zvýšil až o polovinu. Meziročně se nárůst pohybuje řádově v desítkách procent. Vyplývá to z informací…
Přečíst zprávu
Řetězec Coop chce zákazníky udržet na vesnici. Spustil e-shop a chystá výdejní boxy
Internetový prodej má usnadnit nákupy především lidem z menších měst a vesnic. Do konce měsíce by měl být propojen s 500 obchody.
Přehled
Krize smetla z českého trhu několik značek. Podívejte se, které naopak přicházejí
Módní značky Forever 21 a Camaieu v tuzemsku končí. Po dlouhém vyčkávání naopak v tuzemsku otevře první pobočku třeba slavný americký Gap.
S pomocí těla platí už čtvrtina Čechů. Nový systém ověřování se uchytil rychle
Silné ověření online plateb zahrnuje i biometrii, tedy potvrzení totožnosti klienta pomocí otisku prstu či skenu obličeje.
Češi v červenci zvedli tržby prodejcům sportovního zboží. Dařilo se i e-shopům
Tržby obchodníků v Česku očištěné o kalendářní vlivy se v červenci meziročně zvýšily o 1,9 procenta.
E-shop Zoot rozšíří sortiment o kosmetiku. Zisk z prodeje má tvořit desetinu podílu
Internetový obchod s módou a doplňky se chce zaměřit na přírodní a biokosmetiku.
Velké oděvní značky padají jedna po druhé do obřích ztrát. Zavřou tisíce prodejen
Zara, Bershka, C&A, Monsoon, Debenhams, Victoria’s Secret, Dolce & Gabbana. Přiblížila se doba, kdy tyto značky najdou zákazníci už pouze on-line.
Předchozí
4
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama