reklama
servis
Kdo maže, dojede nejdál. Jak plní emise udržovaná Octavia s 460 tisíci kilometrů
Prohlédnout si
13 fotografií
Do světlometů starších aut už smějí diody místo žárovek. Ale ne všechny a ne do všech
Získat schválení se zatím podařilo jedinému výrobci světelné techniky, platí jen pro vybrané typy vozidel.
Čím starší elektromobil, tím dražší baterie. Trh s náhradními díly je neúprosný
Starší typy akumulátorů vyjdou dráž než nové. Už se nevyrábějí v tak velkých sériích, takže nevznikne množstevní úspora.
Přes 600 tisíc SUV od Fordu musí do servisu, nejvíce v Americe. Hrozí u nich požár
Ford svolává do servisu po celém světě přes 630 tisíc SUV, nejvíce z nich v Americe. Hrozí u nich požár.
Nejen nová a ojetá auta. Zdražují i autoservisy, meziročně o více než deset procent
Ceny práce v autoservisech meziročně vzrostly. Dražší jsou i náhradní díly.
Motoristé často platí v servisu za zbytečně vyměňované součástky. Dá se tomu předejít
Skutečný škůdce může stát jen pár stovek, jen se na něj musí přijít, což chce čas a poctivý diagnostický přístup.
Komentář: A kouří a kouří. V emisích na STK jsme zalepili jednu díru, druhá zůstává
Provozovatelé emisních stanic museli koupit přesnější přístroje za desítky tisíc. V metodice přitom zůstává chyba, jejíž oprava by nestála ani korunu.
Moderní auta stárnou a potřebují kvalitní servis. Neznalý opravář jim snadno uškodí
Prohlédnout si
11 fotografií
Bez oleje a svíček levněji? Údržba elektroaut musí servisu vydělat na drahé vybavení
Prohlédnout si
9 fotografií
Přehled
V autě je knoflík, na který se zapomíná. Proč je důležitý zrovna o prázdninách?
Než vyrazíte na dovolenou, ujistěte se, kde má váš vůz ovladač sklonu světel.
Přehled
Baterii v klíčku vyměňte raději doma. Defekt na dovolené vyjde mnohem dráž
Baterie stojí padesát korun, zatímco výjezd asistence v Čechách patnáct set. Do auta, které nejde odemknout dálkově, není snadné se dostat.
Spotřeba oleje je rakovina motoru. Měrku pravidelně sledujte i v moderních autech
Vysoká spotřeba někdy poukazuje na vadu motoru, ale také ji dokáže sama vyvolat. Pravidelné sledování pomůže odlišit jedno od druhého.
Hnědý mor stále není vymýcen. Koroze zbytečně kosí i moderní auta
Prohlédnout si
16 fotografií
Boudo, budko, kdo v tobě podniká? Plechové autoservisy chtějí dobýt Česko
Prohlédnout si
9 fotografií
Přehled
Čí auta musela loni často do servisu? Tyto značky vyhlásily nejvíce svolávacích akcí
Jaká auta musela loni nejčastěji do servisu? Problémy se týkaly i luxusních značek.
Stále se vám v autě mlží okna? Budete se divit, příčina může být pod kobercem
Babské rady na mytí bizarními prostředky nefungují, někde v autě je prostě moc vlhko. Podívejme se na místa, kde to hrozí nejčastěji.
Na opravu aut musíte našetřit. Ceny dílů a údržby aut stoupají rychleji než inflace
Příčinou jsou zdražující suroviny i energie na výrobu komponent, v českých autodílnách také dlouhodobý nedostatek kvalifikovaných lidí.
Na 850 tisíc nových Mercedesů bude muset do servisu. Hrozí u nich požár
Podle německých médií se akce dotkne Mercedesů s naftovými čtyř- a šestiválci, od třídy C výše.
Čím modernější auto, tím víc chutná hlodavcům. Víte, jak se bránit?
Dříve mohly gumové hadice a izolace smrdět, aby odpuzovaly zvířata. Sloužily však k tomu škodlivé příměsi, za něž zatím nikdo nenašel zdravou náhradu.
Málo chladicí kapaliny? Raději dolijte vodu z kohoutku než špatnou směs
Požadavky moderních motorů jsou různé a nabídka kapalin až nepřehledně košatá. Do pravidelně vyměňované náplně stačí dolít vodu.
Předchozí
2
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama