reklama
kosmetika
10:56
"Co budou ty mladé holky dělat v padesáti?" Lékařka o trendu "ve 20 na plastiky"
"Ve 20 letech je na botox ještě brzo," říká lékařka Petra Moravcová k trendu vyhlazování vrásek u mladých žen. Vliv na to podle ní mají sociální sítě.
Měli mě za protekční blbku. Firmu jsem ale postavila na nohy, říká šéfka Dermacolu
"Pořád platí, že make‑upy a rtěnky jsou na prvním místě," říká o prodejích strategická ředitelka firmy Dermacol Věra Komárová.
25:55
"Čistá krása neexistuje." Biochemik odkrývá temnou stránku výrobců kosmetiky
Influencer Fipah odhaluje temnou stranu kosmetických výrobků.
Drahé nákupy teď Češi raději oželí. Tržby obchodníků klesají už sedmý měsíc v řadě
Lidé nakupují stále méně. Své útraty omezují výrazněji než během pandemie, kdy bylo mnoho obchodů zavřených nebo do nich byl ztížený přístup.
E-shop Zoot rozšíří sortiment o kosmetiku. Zisk z prodeje má tvořit desetinu podílu
Internetový obchod s módou a doplňky se chce zaměřit na přírodní a biokosmetiku.
Jen bílou pletí k úspěchu a kráse. Obří firma stopla výrobu "zesvětlovacích" krémů
Produkty na zesvětlení pleti jsou oblíbené především v Asii.
Normální pleť je skoro rarita. Zákazníků s atopií a alergiemi přibývá, hlásí prodejci
Zájem o přípravky na speciální péči o pleť roste, potvrzují prodejní čísla. Nejvíce je lidé nakupují v lékárnách, hlavně mladí pak v drogeriích.
Miliardář Janeček uvedl na český trh kosmetiku na bázi konopí
Před šesti lety kontaktoval Janečkův tým chemika Jana Storcha z Ústavu chemických procesů Akademie věd ČR, aby pomohl s extrakcí konopí.
Vánoční sada Axe s reproduktorem musí z pultů pryč. Kvůli nebezpečnému kabelu
V Británii se zjistilo, že se může kabel přehřívat, v ČR zatím žádná stížnost nebyla.
"Vyrovnáme se luxusnímu Chanelu." Továrnu v KLDR na kosmetiku chválí i Kim
Továrna v Pchjongjangu vyváží své kosmetické produkty i za hranice totalitního státu. Svojí kvalitou se prý vyrovnají luxusním značkám ze Západu.
Českou značku Indulona koupili Řekové, vlastní už také Astrid
Řecká firma Sarantis v roce 2014 koupila českou značku Astrid, nyní za 216 milionů korun i Indulonu.
Z černošky se stane běloška. Výrobce kosmetiky Dove se omluvil za kritizovanou reklamu
V asi třívteřinovém spotu si černá modelka sundá tričko a objeví se bílá žena v tričku. Kosmetická firma reklamu stáhla.
Drogerie dm spustí e-shop a mění tvář prodejen. Láká na vodu zdarma a dětské koutky
Aby lidé v Česku utráceli ještě víc peněz než doposud, bude se je dm drogerie snažit udržet v obchodech co nejdéle.
Infografika
Voňavá grafika: Jen po ní toužíte, nebo kosmetiku nakupujete z povinnosti?
Úplně nejdůležitější je pro zákazníky vůně výrobku, dále jeho cena a kvalita, ukázal průzkum agentury GfK. Projděte si detaily v grafice.
Hlavně to musí vonět, na značce nezáleží. Průzkum ukázal, jak nakupujeme kosmetiku
Třetina lidí kosmetiku běžně nekupuje, ale ti zbývající za ni utrácejí v průměru přes 600 korun měsíčně.
Při výrobě palmového oleje zneužíváte dětskou práci, obviňuje Amnesty nadnárodní giganty
Organizace Amnesty International ve středu zveřejnila zprávu, podle níž na plantážích v Indonésii a na Sumatře pracují i osmi až čtrnáctileté děti.…
Kosmetika z kravské moči a výkalů. V Indii se daří novému byznysu
Podnikatelé nabízejí kosmetické výrobky, nápoje a také třeba účinné odpuzovače komárů vyrobené z kravské moči a kravských výkalů.
Drogerie Teta chce předběhnout dm. Mají společného nepřítele
Řetězce dm, Teta a Rossmann nebojují jen mezi sebou. Zákazníky se snaží nalákat změnami designu, věrnostními programy i dalšími akcemi.
Kosmetickou firmu Astrid definitivně převzali Řekové
Řecká kosmetická společnost Sarantis Group převzala Astrid za 6,5 zhruba 178 milionů korun.
Depilace? Do ČR míří síť kosmetických studií, hledá partnery
Původem portugalská společnost chce do pěti let otevřít v Česku dohromady čtyřicet poboček.
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama