Poštovní spořitelna sází na pojištění. Zvýší počet specializovaných přepážek na čtyřnásobek

Olga Skalková Olga Skalková
29. 5. 2018 19:30
Nová smlouva umožnila Poštovní spořitelně spustit na poštovních pobočkách i prodej pojištění. Do té doby na něj měla monopol Česká pojišťovna.
Ilustrační foto.
Ilustrační foto. | Foto: ČSOB

Praha - Poštovní spořitelna, patřící skupině ČSOB, rozšiřuje nabídku pojišťovacích služeb. V současnosti je nabízí jen na 80 místech, která převzala od České pojišťovny. Postupně je začlení do svých specializovaných přepážek pro finanční služby, které fungují na pobočkách České pošty. Další přepážky má v plánu vybudovat.

"Česká pošta je pro nás růstová aktivita. Koncept bankopojištění, který ČSOB uplatňuje, bude v praxi znamenat, že na ní budeme nabízet nejdostupnější služby pro klienty," říká Jan Sadil, vrchní ředitel ČSOB pro oblast retailu, pod něhož spadá i Poštovní spořitelna.

"Do poloviny příštího roku budeme mít mimo jiné na všech specializovaných přepážkách pro finanční služby i pojišťovací služby," dodává Sadil.

Poštovní spořitelna zajišťuje základní služby jako založení účtu nebo vklad a výběr hotovosti na 3100 poštách. Zároveň provozuje celkem 251 specializovaných přepážek pro finanční služby, kde si mohou lidé sjednat další bankovní služby včetně investování do fondů. Do konce letošního roku jejich počet zvýší na 310 a příští rok na 360.

Poštovní spořitelna poskytuje bankovní služby bezmála dvěma milionům klientů. Nová desetiletá smlouva mezi ČSOB a Českou poštou jí od ledna umožnila spustit na poštovních pobočkách i prodej pojištění. Do té doby na ně měla monopol Česká pojišťovna.

Poštovní spořitelna už nyní nabízí sjednání pojištění na auto, na majetek, životní i úrazové pojištění, pojištění k platební kartě a cestovní pojištění. Její klienti si mohou také vyřídit on-line sjednání cestovního pojištění a povinného ručení přes internetové bankovnictví nebo přes mobil.

Podle Sadila k prodeji pojištění na poštách Poštovní spořitelna využívá systémy, na kterých pracují i zaměstnanci této pojišťovny.

Současná škála nabízených produktů se podle něj bude dál rozšiřovat. Jako příklad jmenoval pojištění internetových rizik, které by se na specializovaných pobočkách Poštovní spořitelny mělo objevit zhruba v polovině letošního roku.

Podle něj není možné rozšířit pojišťovací služby na všechny specializované přepážky rychleji než do poloviny příštího roku. Poštovní spořitelna k prodeji všech svých produktů využívá zaměstnance České pošty a na prodej svých pojišťovacích produktů je postupně zaškoluje.

Pro větší atraktivitu svého pojištění Poštovní spořitelna nasadila i bonusy pro klienty, kteří už nějaký pojišťovací produkt od ní budou mít. "Sleva může dosahovat desítek procent," říká ředitel Poštovní spořitelny Přemysl Hanzelka.

 

Právě se děje

Další zprávy