Například jeden mladý pár musel nuceně přerušit svou svatební cestu, když se při letu do Istanbulu vymkl kontrole palubního personálu servírovací vozík. Muže i ženu zranil, takže letadlo muselo kvůli jejich ošetření nouzově přistát už v Budapešti.
Dalšímu klientovi vypadlo při splachování toalety z kapsy pouzdro se sluchátky do odtokové mísy. Snažil se je vytáhnout, ale jedno sluchátko odnesl již proud a druhé, zachráněné, bylo nepoužitelné.
Další český turista se rozhodl navštívit jeden z chrámů v Myanmaru. Hned po vstupu ho ale napadl pes, který ho kousl do lýtka. Klient musel navštívit místní kliniku a podstoupit vakcinaci proti vzteklině.
V Panamě zase šlápl klient v moři zhruba tři metry od břehu na rejnoka. Ten se vylekal a v obraně muže bodl trnem do paty. Turista pak musel být ošetřen v blízké klinice.
Na dovolené v Thajsku zase na mladou ženu zaútočila opice makak. Se škrábanci od drápů a zubů musela být klientka převezena na ošetření.
Na něco ovšem ani cestovní pojištění nestačí. Jeden klient pojišťovny byl přepaden v Tunisku, kde mu zloději ukradli masivní zlatý prsten. Přestože byli pachatelé následně dopadeni a prsten vrácen majiteli, žádal klient náhradu za to, že se prsten stal předmětem trestného činu a že ztratil svou hodnotu, protože není jasné, co se s ním pod dobu odcizení dělo.
Jiný muž navštívil na dovolené v Bulharsku noční klub, kde si vedle pití objednal i tanec jedné z pracovnic. Při platbě kartou po něm chtěl personál opakovat platbu, protože neprošla, ale ukázalo se, že šlo o promyšlený podvod a klient tak přišel o několik desítek tisíc korun.
Dalšímu klientovi vypadl mobilní telefon do suché toalety na chalupě. Svou snahu o jeho záchranu si po pohledu do kulatého otvoru rozmyslel. Alespoň tedy šel pro druhý telefon a pojistnou událost zdokumentoval.