Po 64 letech slogan It’s Finger Lickin’ Good, v překladu "Tak dobré, že si budete olizovat prsty", opouští, byť dočasně, reklamní svět. Vybízet zákazníky, aby si po jídle olizovali prsty, se ve světle současné pandemie s důrazem na důkladnou hygienu totiž nejeví jako dobrý nápad, uvedl britský server BBC.
KFC drops Finger Lickin' Good slogan amid coronavirus pandemic https://t.co/JGVOpyHK8U
— BBC News (UK) (@BBCNews) August 25, 2020
"Nacházíme se v jedinečné situaci - máme ikonický slogan, který se zcela nehodí do současného prostředí," uvedla Catherine Tan-Gillespieová, globální ředitelka marketingu KFC v prohlášení.
Řetězec reagoval také na ohlasy zákazníků. Zpravodajství BBC News upozornilo na to, že Agentura pro reklamní standardy (Advertising Standards Authority) obdržela v březnu 163 stížností na reklamu KFC, v níž si lidé olizují prsty.
KFC zároveň dodržuje přísná pravidla při přípravě kuřecích jídel. Na pracovištích si zaměstnanci povinně více myjí ruce, dezinfikují se rovněž všechny povrchy - platební terminály, kiosky i tašky na jídlo.
Při rozvozu se objednávka předává bezkontaktně jak kurýrům, tak konečným zákazníkům a přednostně se platí kartou.