První Fiesty, které dorazí v létě do České republiky, budou ve výbavách Trend nebo Titanium, později nabídku rozšíří ještě luxusní modely Vignale, poloterénní Active a sportovní ST-Line.
Na výběr by měly být hned od začátku celkem čtyři motory. Tři jsou benzínové včetně litrového tříválce o výkonu 74 kW s možností volby mezi šestistupňovou manuální a automatickou převodovkou a jeden dieselový o objemu 1,5 litru a výkonu 63 kW.
Nová Fiesta proti současné generaci narostla ve všech směrech a na délku se dostala na čtyři metry a čtyři centimetry. Rozvor je 2493 mm a šířka 1783 mm, což umožnilo zvětšit vnitřní prostor o 13 litrů.
Základní model ve výbavě Trend se slabým motorem 1,1 litru o výkonu 51 kW bude stát s třídveřovou karoserií 304 990 korun, s pětidveřovou 321 990 Kč. To není zrovna málo, vždyť základní model většího pětidveřového Focusu dnes stojí 319 990 korun. Porovnali jsme základní Fiestu s konkurencí v segmentu v podobě Škody Fabia a rovněž dražšího Volkswagenu Polo. Podívejte se zde.
Pokud byste měli zájem o lépe vybavenou variantu Titanium, budete si muset připlatit 47 tisíc korun, za silnější motor 1.0 Ecoboost (74 kW) pak 34 tisíc korun a za turbodiesel dokonce 75 tisíc korun. Nejdražší "ceníkový" model Fiesty s dieselovým motorem a výbavou Titanium tak přijde na 428 990 korun.
Příplatková výbava se naopak zdá být docela dostupná alespoň podle několika položek, které uvolnili u Fordu. Například za vyhřívané čelní sklo dáte 2500 Kč, za automatickou klimatizaci 3400 Kč a za tempomat 3550 Kč. V rámci zaváděcí nabídky navíc dostanou všichni zákazníci na vůz pětiletou záruku.
Pokud vás ceník zajímá detailněji, popřípadě byste se rádi dozvěděli další technická data a podrobnosti o tomto modelu, klikněte zde.