Volkswagen T-ROC konkuruje škodovkám a inspiroval se u nich. SUV zaujalo sportovností a laciností

Ondřej Běhal
26. 10. 2017 19:54
Volkswagen T-ROC nahrazuje Škodu Yeti na pozici nejmenšího rodinného SUV. Paletu motorů má shodnou se Škodou Karoq, laciné plasty na přístrojové desce připomínají stejnou část vozu u Škody Rapid. Nový model se prodává od 452 900 korun, jde tedy o suverénně nejlevnější SUV značky Volkswagen. Při prvních testech jsme zjistili, že verze s pohonem všech kol vyniká jízdními vlastnostmi v zatáčkách. Další informace a fotografie z prvního testování zajímavé automobilové novinky na českém trhu najdete uvnitř grafiky.

Podrobný recenzi Volkswagenu T-ROC čtěte zde.

Foto: Volkswagen

Motory

V Portugalsku jsme zkoušeli naftový i benzinový dvoulitrový turbomotor 2.0 TDI a 2.0 TSI. Oba malé SUV rozhýbají mnohem svižněji než většího Tiguana, T-ROC subjektivně působí i mnohem dynamičtěji než Škoda Karoq. 

Horší je to se spotřebou. Žádný z dvoulitrů nepatří ani podle papírových údajů mezi spořínky a v praxi to bylo ještě mnohem horší. Asi i kvůli tomu, že jízdní vlastnosti auta neustále nutí k řádění.

Základním motorem bude litrový benzinový tříválec 1.0 TSI/85 kW. Ten jsme zatím nezkoušeli, ale podle technických dat by měl z T-ROCu stále dělat svižné, a navíc velmi úsporné SUV.

 

Právě se děje

Další zprávy