Volkswagen T-ROC konkuruje škodovkám a inspiroval se u nich. SUV zaujalo sportovností a laciností

Ondřej Běhal
26. 10. 2017 19:54
Volkswagen T-ROC nahrazuje Škodu Yeti na pozici nejmenšího rodinného SUV. Paletu motorů má shodnou se Škodou Karoq, laciné plasty na přístrojové desce připomínají stejnou část vozu u Škody Rapid. Nový model se prodává od 452 900 korun, jde tedy o suverénně nejlevnější SUV značky Volkswagen. Při prvních testech jsme zjistili, že verze s pohonem všech kol vyniká jízdními vlastnostmi v zatáčkách. Další informace a fotografie z prvního testování zajímavé automobilové novinky na českém trhu najdete uvnitř grafiky.

Podrobný recenzi Volkswagenu T-ROC čtěte zde.

Foto: Ondřej Běhal

Jízdní módy

Práce převodovky hodně závisí na zvoleném jízdním módu, což je funkce, kterou disponují dražší verze T-ROCu. Zatímco v ekonomickém řadí rozvážně a ponechává častěji ve hře vyšší rychlostní stupně, ve sportovním stačí malý šlápnutí na plyn a převodovka řadí nízké rychlostní stupně.

Za další příplatek lze mít u některých verzí nastavitelnou tuhost tlumičů. Tu ale moc nedoporučujeme. Ani komfortní režim z T-ROCu žádný létající koberec neudělal. A sportovní je dost i v základním nastavení.

Verze s pohonem všech kol mají na výběr ještě z dalších režimů uzpůsobených třeba na jízdu ve sněhu nebo mimo asfalt.

 

Právě se děje

Další zprávy