Petr Šikl
29. 5. 2018 14:47
U automobilů vyšší střední třídy není možné nechat nic náhodě. Kritéria výběru jsou velmi přísná a sebemenší zaváhání vede k propadům prodejů. To si nemůže žádná automobilka dovolit a lidé od čtyř kruhů otočili kormidlem do budoucnosti. Kromě tradičně výtečného interiéru naučili novou A6 zatáčet a dopřáli ji nejmodernější palubní techniku. Klikněte a dozvíte se víc.
Řadíme
TipTronic fungoval v jízdním režimu auto přesně podle očekávání, kdežto v dynamickém režimu se choval trochu hrubiánsky a rychlosti během razantní akcelerace sázel nepříliš hladce. Při jízdě na pohodu, ovšem nic lepšího neseženete. Oproti tomu nová dvouspojka (S-tronic) vyzkoušená s dieselovým dvoulitrem nečekaně překvapila. Nadobro se u ní podařilo odstranit cukaní doprovázející rozjezdy. Převodovka dělala vždy přesně to, co měla a nikdy nedělala něco, co by šlo proti charakteru novinky.