Co může spojení přinést PSA?
Klíčovou otázkou zůstává, co spojení obou automobilek přinese. V případě PSA se nabízí celá řada scénářů. Fiat Chrysler totiž může Peugeotu pomoci při návratu na americký trh. Jde o jeden z cílů, které si automobilka vytyčila v rámci plánu Push to Pass. Ačkoliv se například Fiatu ani Alfě americké publikum příliš zaujmout nepovedlo, stále by mohlo jít, a tím spíše třeba v případě úspěšného Jeepu, o vítané know-how.
Ostatně PSA chce v blízké budoucnosti vstoupit i na další trhy. Opel se má vrátit do Ruska a Citroën začít na indickém trhu. Právě v Indii přitom FCA, v posledních letech hlavně prostřednictvím Jeepu, také působí. Nejen tyto tři trhy mají pomoci PSA dosáhnout zvýšení mimoevropských prodejů do roku 2021 o 50 procent.
Nesmíme také zapomínat, že Fiat je prodejně úspěšný v zemích Latinské Ameriky, především v Brazílii a Argentině. Peugeot i Citroën na tamních trzích sice také působí, ale zdaleka ne tolik úspěšně jako právě Fiat, potažmo koncern FCA. Naopak v Číně se v současnosti příliš nedaří ani jedné straně.
Pro PSA i FCA přitom platí, že vzájemné propojení přinese úsporu nákladů, což je v době, kdy prodeje aut stagnují či klesají a evropské orgány chystají stále přísnější emisní limity, stále častěji vídaný jev. Obě automobilky by také mohly začít více spolupracovat v oblasti elektromobilů, kde se zatím ani jedné z nich příliš nedařilo (ačkoliv PSA začíná prodávat elektrické Peugeoty 208 a 2008 či Opel Corsa).