Podoba interiéru vychází z konceptu Vision RS, který Škoda představila na pařížském autosalonu. "Nová Škoda Scala je prvním sériovým vozem, v němž realizujeme náš nový koncept interiéru a spolu s novými barvami a materiály zavádíme i modernizovaný designový jazyk," říká vedoucí designu interiéru u Škodovky Norbert Weber.
Středobodem nové palubní desky je tak volně stojící 9,2" displej, o němž Škoda tvrdí, že je největší v rámci celé třídy. Umístěn je tak, aby na něj dobře viděl jak řidič, tak spolujezdec. Linka pod ním tvarově odkazuje na kapotu vozu, a navíc má poskytnout oporu pro ruku, když ho šofér nebo pasažér budou ovládat.
Podle tiskové zprávy si designéři také dali záležet na tom, aby byl dobře v dosahu i panel klimatizace a s ním tlačítka pro ovládání parkovacího asistentu, systému stop-start a volby jízdního režimu.
Interiér auta pak mají opticky rozšiřovat výdechy klimatizace dovedené až ke dveřím a chromovaná linka, která probíhá přes celou čelní stranu palubní desky.
V porovnání s Rapidem má Scala přinést také zlepšení vnímané kvality. Škoda v tiskové zprávě informuje o tom, že budou použity měkčené plasty. A to na přístrojové desce i výplních předních dveří. Dostanou navíc specifickou krystalickou strukturu. Připomeňme, že Rapid nebo Fabia mají interiér z tvrdých plastů.