Pohon všech kol není nedostupný luxus. Toto je 10 nejlevnějších čtyřkolek v Česku

Jan Matoušek Jan Matoušek
27. 1. 2019 7:20
Pohon všech kol. Prvek, který dnes není dostupný ani u mnohých aut typu SUV, které na první pohled vypadají, že zdolají více než jen polní cestu. A pokud ho SUV mají, většinou jde o dražší verze. V následující galerii jsme se ale zaměřili na přesný opak. Podívejte se, které nové modely s pohonem všech kol jsou na českém trhu absolutně nejlevnější. Poměrně dominantní je v tomto žebříčku japonské Suzuki, úplně nejlevnější ale není.

Na kompletní přehled aut s pohonem všech kol a cenou do 600 tisíc korun se podívejte zde.

Foto: Suzuki

Suzuki S-Cross - 485 900 Kč

Rozměry (d/š/v): 4300/1785/1580 mm
Rozvor: 2600 mm
Kufr: 430/1269 l
Motor: 1.0 BoosterJet (82 kW)
Převodovka: pětistupňová manuální
Cena: 485 900 Kč

Ačkoliv je S-Cross vůbec největším Suzuki na českém trhu, s pohonem všech kol je o něco levnější než Vitara. Princip systému AllGrip je stejný jako u Vitary, tedy připojení zadních kol v případě ztráty přilnavosti těch předních. Podobně jako u menšího modelu má řidiči k dispozici volič čtyř jízdních režimů. Pod kapotou S-Crossu pak tepe přeplňovaný litrový tříválec - opět stejně jako u Vitary. A protože je pohon všech kol dostupný až v prostředním výbavovém stupni Premium, nechybí Suzuki automatická dvouzónová klimatizace, rádio, couvací kamera, bezklíčkové startování, tempomat, vyhřívání předních sedadel nebo litá kola. Test vozu najdete tady.

 

Právě se děje

Další zprávy