Nahlédli jsme pod pokličku techniky Subaru, značky, která dělá všechno jinak než ostatní

Eva Srpová Eva Srpová
14. 6. 2018 15:40
Japonská značka Subaru je nejen v Česku, ale i v celé Evropě poměrně malým hráčem. Má ale dost skalních fanoušků. Mnoho unikátních technických řešení totiž u žádného jiného velkého výrobce nenajdete. Sestavili jsme nejzajímavější informace o technologiích, kterými se tolik liší, a také o tom, co ji teď s přechodem na přísnější emisní normy čeká.
Foto: Subaru

Subaru si v posledních letech zakládá především na bezpečnosti. Základ tvoří technologie EyeSight s dvěma kamerami umístěnými na vrcholu čelního skla.

Ačkoliv v mnoha inovativních technologiích Subaru spíše vyčkává, i proto, že je to malá firma a vývoj je vždy nákladný, v případě EyeSightu ostatní předběhlo. První aktivní asistenty představilo v roce 1990, první stereokamery technologie EyeSight byly použity ve vozech Subaru v roce 2008.

 

Právě se děje

Další zprávy