Jan Matoušek
14. 8. 2018 17:25
Trh s SUV střední třídy obohatily v posledních týdnech hned dva modely. Domácí Škodě Kodiaq tak vedle Hyundai Santa Fe bude konkurovat také pátá generace Hondy CR-V. Ta poprvé přijíždí se sedmi sedadly, poprvé bude dostupná jako hybrid a poprvé od prvního vydání vozu nenabídne naftový agregát. Japonci tak reagují nejen na problémy, které se s těmito motory pojí, ale i na klesající poptávku. V jakých specifikacích bude nové CR-V dostupné na českém trhu najdete v následující galerii.
Pod kapotou
CR-V s naftovým motorem? Minimálně pro tuto generaci utopie. Honda vsadila (zatím) jen na benzinový motor 1.5 VTEC Turbo. Ten se nabízí se šestistupňovou manuální nebo bezestupňovou automatickou převodovkou CVT. Zmíněno je to záměrně - ruční řazení znamená 127 kW a samočinné 143 kW. Jedinou další volbou je poháněná náprava. S manuálním ústrojím může mít CR-V nejen pohon všech, ale také pouze předních kol. Automat je výhradně spojen s pohonem všech kol. Kombinovaná spotřeba je 6,3 l/100 km u předokolky, 6,6 l/100 km u čtyřkolky s manuálem a 7,1 l/100 km u čtyřkolky s automatem.