V prosinci 2019 prohlásil tehdejší šéf automobilky Louis Camilleri, že svůj první elektromobil představí ikonická italská automobilka až někdy po roce 2025. Důvodem byla technika baterií, podle Camilleriho neodpovídal požadavkům Ferrari například dojezd nebo rychlost dobíjení.
Vloni na podzim ale Camilleri ve Ferrari z osobních důvodů skončil a vedení se dočasně ujal šéf holdingu Exor, kterému v italské značce patří většinový podíl, John Elkann. "Na první elektrické Ferrari už se velice těšíme a plánujeme, že ho představíme v roce 2025," řekl Elkann investorům. Svoji elektrickou strategii má Ferrari podle něj nadále rozvíjet velice disciplinovaným způsobem.
Elektrifikace Ferrari, jeho silničních i závodních aut, je podle Elkanna "obrovskou příležitostí, jak přinést unikátní zážitek a vášeň pro Ferrari i budoucím generacím".
Firma má od roku 2019 v nabídce svůj první plug-in hybridní model SF90 Stradale, který vloni v listopadu doplnila otevřená varianta nazvaná tradičně Spider. Obě auta jsou historicky nejsilnějšími silničními vozy značky. Během příštího roku by podíl hybridů na prodejích Ferrari měl dosahovat 60 procent.
Dá se tušit, že další typy s pomocnými elektromotory se na trhu objeví ještě v tomto roce. Ferrari podle Elkanna uvede tři nové modely. Příští rok se pak zákazníci dočkají dlouho slibovaného SUV se vzpínajícím se koněm na kapotě. Ponese jméno Purosangue, tedy v češtině plnokrevník.
Automobilka by také měla letos vybrat svého nového ředitele, který nahradí Elkanna.