Modernizace Dusteru by měla jít na první pohled rozeznat podle nové grafiky diodového denního svícení, které nově tvoří podobné šipky jako u služebně mladších modelů Sandero a Logan. Ve stejném duchu se nesou i nové chromované prvky na mřížce chladiče a také zadní svítilny, jejichž obrysová světla svítí stále s denním svícením.
Uvnitř Duster zaujme novým, modernějším multimediálním systémem, opět tím samým, který rumunská automobilka nabízí i v Sanderu a Loganu. Hodnotněji působí také integrace samotného osmipalcového displeje do palubní desky a nově na něm lze zobrazovat informace o stavu auta při jízdě v terénu. Nová jsou také sedadla a velká odkládací schránka v posuvné loketní opěrce.
Důkazem toho, že Dacia chce s Dusterem mířit výše, je i novinka na vrcholu nabídky: 110kW benzinová jednatrojka, tedy nejsilnější motor v nabídce Dacie vůbec, bude ve verzi s pohonem předních kol dostupná se šestistupňovou automatickou dvouspojkovou převodovkou. Čtyřkolce zůstane vyhrazen manuál.
Nabídku pohonných ústrojí rozšíří i slabší verze benzinové jednatrojky (103 kW) s pohonem předních kol a šestistupňovým manuálem. Zmizí naopak slabší naftová jednapětka se 70 kilowatty, v nabídce zbude jediný naftový motor o výkonu 85 kilowattů, který půjde kombinovat s pohonem předních kol nebo 4×4.
Základem pro Duster zůstane 66kW verze přeplňovaného litrového motoru, alternativně i ve variantě na LPG s výkonem zvýšeným na 74 kW. U té Dacia zvětší palivovou nádrž na plyn. Místo 34 litrů pojme 48,4 litru, což má umožnit až o 250 km delší dojezd. Na obě nádrže (benzinovou i plynovou) by Duster měl nově ujet 1235 kilometrů.
Na český trh vstoupí modernizovaný Duster v září. Ceny zatím dovozce neoznámil.