Citroën C5 se vrací do Evropy. Jako kompaktní SUV bude největší ve třídě, zatopí Karoqu a spol.

Jan Matoušek Jan Matoušek
29. 5. 2018 10:54
Sedan a kombi s označením C5 francouzský Citroën stáhl z Evropy v minulém roce. Spolu s modelem střední třídy skončilo i kultovní hydropneumatické odpružení, které nahradily tlumiče s hydraulickými dorazy. Také C5 se na starém kontinentu (třeba v Číně sedan v modernizované podobě stále vzniká) dočká nástupce. Příznivce starých pořádků ale nepotěší - z C5 je SUV s přídomkem Aircross. Stejné auto přitom známe už více než rok. Hádáte správně, z Číny.
Foto: Citroën

Jako v obýváku

Také kabina si půjčuje to nejlepší ze současných produktů Citroënu. V první řadě to znamená bohatě dimenzovaná sedadla Advanced Comfort s volitelnou masážní funkcí, přičemž u toho pro řidiče automobilka zdůrazňuje jeho vyšší polohu. Lepší výhled z vozu totiž patří obecně k výhodám vozů kategorie SUV. Dále má C5 Aircross bohatý výběr materiálů, od látky až po kůži Nappa. Inspiraci v cestovních zavazadlech si již tradičně bere provedení vnitřních klik dveří a odkládací schránky před spolujezdcem. Středový panel je orientován horizontálně a dominuje mu osmipalcová obrazovka multimediálního systému s volitelnou navigací. Druhý displej s úhlopříčkou 12,3 palce nahrazuje konvenční provedení přístrojové desky. Dotykové ovládací prvky pod obrazovkou doplňují kolébkové přepínače ventilace a dalších funkcí ještě o něco níže.

 

Právě se děje

Další zprávy