Volební vyúčtování: Babiš dal za kšiltovky milion, SPD za Ortelův koncert 120 tisíc

Radek Dragoun Radek Dragoun
28. 8. 2019 7:03
Mažoretky, klauni, špekáčky nebo levandulové mýdlo. Za to všechno utrácely peníze politické strany před letošními volbami do Evropského parlamentu. Vyplývá to ze zpráv o financování kampaně, kterou do úterní půlnoci musely všechny strany zveřejnit. Nejvíce peněz na kampaň dalo hnutí ANO, které za ni utratilo 32 milionů korun. Více než milion stály červené kšiltovky "Silné Česko" po vzoru amerického prezidenta Donalda Trumpa, které se staly jedním ze symbolů kampaně.
Foto: Economia

KDU-ČSL: 100 tisíc za reklamní čaje s Pavlem Svobodou

Lidovce stála kampaň 19 milionů korun. Například 220 tisíc šlo na 700 reklamních plachet. Bezmála 100 tisíc šlo pak na čaje Pavla Svobody. Ani ty mu však ke zvolení nepomohly, přestože byl jedničkou kandidátky. Díky preferenčním hlasům ho přeskákali Tomáš Zdechovský a Michaela Šojdrová. 

 

Právě se děje

Další zprávy