Volební vyúčtování: Babiš dal za kšiltovky milion, SPD za Ortelův koncert 120 tisíc

Radek Dragoun Radek Dragoun
28. 8. 2019 7:03
Mažoretky, klauni, špekáčky nebo levandulové mýdlo. Za to všechno utrácely peníze politické strany před letošními volbami do Evropského parlamentu. Vyplývá to ze zpráv o financování kampaně, kterou do úterní půlnoci musely všechny strany zveřejnit. Nejvíce peněz na kampaň dalo hnutí ANO, které za ni utratilo 32 milionů korun. Více než milion stály červené kšiltovky "Silné Česko" po vzoru amerického prezidenta Donalda Trumpa, které se staly jedním ze symbolů kampaně.
Foto: Jakub Plíhal

KSČM: Volební noviny, ale i mažoretky a seskoky parašutistů

Komunisté do kampaně investovali 10,8 milionu korun. Takřka čtvrtinu nákladů spolykaly volební noviny za 2,3 milionu korun. I KSČM se však na akcích snažila své případné voliče pobavit. Vystoupení mažoretek je tak vyšlo na 5 tisíc, přes 7 tisíc šlo na seskoky parašutistů a 18,5 tisíce na nafukovací hrad a atrakce. 

 

Právě se děje

Další zprávy