reklama
diskont
Na český původ zákazníci slyší. Ochotni připlatit si ale nejsou, říká marketér Penny
Zatímco podle analytiků teď lidé kvůli prudkému zdražování nakupují méně, diskontní prodejci mluví jinak.
Diskont jen pro chudé je mýtus, říká majitel. Co řetězce nechtějí, prodá se slevou
Do regálů takzvaných zlevněnek, čili diskontů, míří zboží, které řetězce odmítají. Přestože se jejich kvalita oproti řetězcům nijak neliší, cena ano.
Přehled
Krize smetla z českého trhu několik značek. Podívejte se, které naopak přicházejí
Módní značky Forever 21 a Camaieu v tuzemsku končí. Po dlouhém vyčkávání naopak v tuzemsku otevře první pobočku třeba slavný americký Gap.
Penny Market zvýší mzdy lidem v prodejnách, pokladní si polepší z 18 na 20 tisíc
Zatímco nyní bere pokladní v první mzdové úrovni minimálně 18 000 korun, od 1. srpna to bude 20 000 korun, uvedl diskontní řetězec.
Automaty na pečivo v Aldi skončí, řetězec začne lákat na čerstvé. Následuje Lidl či Penny
Cílem je jednak výrazně rozšířit nabídku - až na 40 položek - a jednak ji lépe prezentovat, aby působila čerstvě a transparentněji.
V Česku loni přibylo 21 prodejen potravinářských řetězců, nejvíce se rozšířil Kaufland
Růst počtu prodejen se výrazně zpomalil. Řetězce se totiž více soustředí na reorganizaci stávajících obchodů a nabídku nových služeb.
Aldi stahuje z prodeje všechna vejce kvůli pančované dezinfekci. Do prodeje pustí jen otestovaná
Aldi nově zařadí do distribuce pouze vejce, u nichž bude doloženo, že prošla testem na fipronil.
Penny Market spouští e-shop v Německu. Češi ještě letos nakoupí on-line v Lidlu
V Česku zatím z kamenných řetězců prodává širší sortiment po internetu jen Tesco, letos se přidá Lidl.
Lidl cílí na bohatší zákazníky, začne je lákat na oblečení od topmodelky
Diskontní řetězec přidává další novinku, která má změnit jeho původní orientaci hlavně na nejlevnější zboží pro chudší zákazníky.
Hypermarketům dává přednost rekordní počet Čechů. V průzkumu řekli, proč je mají rádi
Už 49 procent domácností uvádí hypermarkety jako místo, kde utrácí nejvíce peněz za potraviny a základní nepotravinářské zboží.
Aldi mění logo, směje se mu i Penny. V jednoduchosti je síla, připomínají experti
Nové logo Aldi je osmou změnou od roku 1948. Experti hodnotí změnu jako nevyužitou šanci ke skutečné modernizaci.
Foto: Lidl bourá další prodejny, do léta chce mít už dvacet nových. Jsou větší a luxusnější
Prohlédnout si
23 fotografií
Kde Češi nejraději nakupují? Lidl míří vzhůru, rychlost a přehlednost jsou čím dál důležitější
Průzkum se snažil omezit význam dostupnosti a počtu prodejen daného řetězce, aby se projevila i další kritéria.
Penny Marketu klesl zisk v Česku o pětinu, tržby loni mírně stouply
Diskontním prodejnám Penny Market loni v Česku klesl zisk o 21 procent na 415 milionů korun. Tržby stouply o dvě procenta na 32,1 miliardy. Vyplývá…
Penny Market mění tvář. Z prodejen se stane tržiště, značka Česká kvalita končí
Kvůli zpřísnění zákona také řetězec přestane používat vlastní označení Česká kvalita, které se nelíbilo potravinářské inspekci.
Lidl bourá desítku prodejen, nahradí je obchody nové generace. Dalších padesát vylepší
Nejziskovější řetězec v Česku už nechce působit jako skromný obchod pro chudé.
Řetězec KiK chce v Česku otevřít přes 100 prodejen, spustí i e-shop
V Česku plánuje diskont s textily mít celkem 300 obchodů, nyní jich provozuje 190.
Slevová spirála připravuje řetězce o zisky. Zastavte kanibalizaci, radí firma
Firma má k dispozici data o efektu slevových akcí a jejich dopadech na období po slevě, kdy je stejné zboží prodáváno za běžnou cenu.
Penny market zmodernizuje své obchody, e-shop zatím neplánuje
Obchodní řetězec chce v dalších dvou letech zmodernizovat všech 350 prodejen v Česku s důrazem na čerstvost potravin a kvalitu.
Hypermarketům dává přednost rekordní počet Čechů. Malé prodejny dál ztrácejí
Ukazuje to studie GfK Shopping Monitor vycházející z údajů od reprezentativního vzorku více než tisíce lidí.
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama