reklama
 
 

Automaty na pečivo v Aldi skončí, řetězec začne lákat na čerstvé. Následuje Lidl či Penny

12. 2. 2018
Cílem je jednak výrazně rozšířit nabídku - až na 40 položek - a jednak ji lépe prezentovat, aby působila čerstvě a transparentněji.

Mülheim a. d. Ruhr, Praha - Německý diskontní řetězec Aldi Süd postupně zruší automaty na pečivo uvnitř prodejen a investuje do širší nabídky v novém oddělení nazvaném Meine Backwelt (Můj svět pečiva).

Z dosavadních automatů vypadl nakupujícím - po zmáčknutí tlačítka s příslušným obrázkem - chléb, housky, croissanty či pizza. Přístroje, které si oblíbily zejména děti, teď Aldi nahradí klasickým prodejem vystaveného pečiva.

Cílem je jednak výrazně rozšířit nabídku - až na 40 položek podle lokality prodejny - a jednak ji lépe prezentovat, aby působila čerstvě a transparentněji. Sází přitom na velký prosklený pult, luxusněji působící designové prvky nebo teplé osvětlení.

Řetězec tak následuje konkurenty jako Lidl, Netto či Penny (nebo i svou samostatnou severní větev Aldi Nord), kteří tímto způsobem už pečivo nabízejí.

Aldi chce mimo jiné také omezit plýtvání, protože lidé prý často mačkali tlačítka, ale pečivo si pak z výdejního okénka nevzali, a zůstávalo tak v automatu.

"Změna je výsledkem rozsáhlých testů, které jsme prováděli od roku 2015," říká Lars Klein, zástupce ředitele Aldi Süd pro centrální nákup odpovědný za prodej pečiva.

Firma uvádí, že pečivo bude čerstvě upečené přímo zaměstnanci prodejny. Podobně jako u diskontních konkurentů však často půjde o pouhé dopékání předpřipravených výrobků. Novinkou mají být také kráječe chleba.

autor: Petr Kučera | 12. 2. 2018

Související

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    Komerční sdělení
    reklama

    Sponzorované odkazy

    reklama