reklama
Coop
Coop chystá další automatické prodejny. Do konce příštího roku jich otevře padesát
Otevření těchto obchodů mají finančně podpořit i společnosti Mastercard a ČSOB, uvedl řetězec.
Krátká otevíračka, malý výběr. Vesnické obchody často neobstojí, obce řeší automatiku
Venkovské prodejny už totiž neobstojí v konkurenci velkých hráčů na trhu. Některé obce proto testují model samoobslužných prodejen.
O půlnoci sami v obchodě. Coop otevřel prodejnu bez prodavačů, nejvíce letí alkohol
Prohlédnout si
10 fotografií
Nákup nonstop a bez prodavačů. V Česku otevřela první automatická prodejna
Zákazníci mohou ve strakonické prodejně Coop nakupovat 24 hodin denně, sedm dní v týdnu.
Coop zpřístupní svůj obchod i po zavíračce. Lidé v něm nakoupí s bankovní identitou
Řetězec Coop se inspiroval ve Skandinávii. Mimo otevírací dobu bude k dispozici celý obchod, uzavřené budou jen pulty s lahůdkami či uzeninami.
Nemají obchod ani rozvoz. Chladící výdejní boxy mají dostat malé obce z izolace
Princip je stejný jakou výdejních boxů umístěných u prodejen Coop - zákazník si zboží může objednat přes e-shop a pak si ho kdykoli vyzvednout.
Domobrana nakupující bez roušek rychle umravní. Jsme v první linii, říká šéf Coop
Předseda AČTO a šéf skupiny Coop Pavel Březina v rozhovoru pro Aktuálně.cz popisuje stav venkovského maloobchodu během pandemie.
Politická sebevražda, říká svaz k chystanému zákazu slev a akcí. Doplatí na to chudí
Svaz obchodu a cestovního ruchu je proti. Novela tím zásadně ovlivní nízkopříjmové skupiny obyvatelstva, tvrdí.
Česko by mělo data využívat lépe. Statistici chtějí odstranit duplicity v informacích
Administrativní zátěž pro firmy a obce v souvislosti s poskytováním statistik by se měla v následujících letech snížit.
Tradičních českých obchodů je už přes sto. Vynikají tuzemským zbožím i kapitálem
Značku kvality Tradiční český obchod – certifikováno nově získalo devět obchodů. Celkem jich je přes sto a tvoří tím samostatnou síť českých obchodů.
U pokladny si vyberete jako v bankomatu. Cash back se rozšíří a zjednoduší
Od července odpadne podmínka nákupu za alespoň 300 korun. Současně se zvýší maximální možný výběr na 3000 korun.
Titul Tradiční český obchod získalo přes třicet nových prodejen. Přibyla hlavně družstva
Přes třicet nových obchodů získalo certifikát Tradiční český obchod. Prodejny ze sítí Brněnka, Enapo, Jednota a CBA se tak mohou ode dneška pyšnit…
V Česku loni přibylo 21 prodejen potravinářských řetězců, nejvíce se rozšířil Kaufland
Růst počtu prodejen se výrazně zpomalil. Řetězce se totiž více soustředí na reorganizaci stávajících obchodů a nabídku nových služeb.
Počet ztrátových prodejen na vesnicích roste. Přibývá i obcí, které je dotují
Zhruba třetina prodejen spadajících pod Skupinu COOP je ztrátová. Další stovky radnic uvažují, že se přidají k těm, které už prodejny dotují.
Tato prodejna je skutečně česká. Nové ocenění získalo už přes třicet obchodů
Nový certifikát mohou získat kvalitní prodejny s převahou tuzemského zboží. První ocenění putují do sítí Brněnka, Enapo, Pramen, Jednota a CBA.
Přehled
Foto: Znič Hmyz, Pokrok i Blaho. Družstevní prodejny slaví narozeniny, pamatujete na Konzum?
Družstevní prodejny začaly v Česku vznikat před 170 lety. Podívejte se, jak vypadaly, co nabízely a jaké rady dostávaly.
Hypermarketům dává přednost rekordní počet Čechů. V průzkumu řekli, proč je mají rádi
Už 49 procent domácností uvádí hypermarkety jako místo, kde utrácí nejvíce peněz za potraviny a základní nepotravinářské zboží.
Českých potravin výrazně ubylo. Řetězce reagují na přísnější pravidla
Zkusili jsme zjistit, jaký podíl českých potravin nabízejí tuzemské řetězce po lednovém zpřísnění jejich definice.
Chytrá účtenka vám seřadí nákup, pomůže i displej. Řetězce lákají na novinky
Kaufland začal na účtenkách rozřazovat zboží do různých nákupních kategorií. Lepší komfort při nakupování se snaží přinést i Tesco či Albert.
Kde Češi nejraději nakupují? Lidl míří vzhůru, rychlost a přehlednost jsou čím dál důležitější
Průzkum se snažil omezit význam dostupnosti a počtu prodejen daného řetězce, aby se projevila i další kritéria.
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama