Přihlásit
Zprávy
Domácí
Zahraničí
Ekonomika
Datavize
Auto
Názory
Podcasty
Odtajněno
Podivné zločiny
Americký sen
Mysli a žij!
Na Dotek
Sport
Fotbal
Hokej
Tenis
Motorismus
Biatlon
Ostatní sporty
Spotlight
Video
Den v 60 sekundách
Historky z placu
Zpátečka
Politické bizáry
My, kdysi
Kultura
Film a televize
Hudba
Klasická hudba
Literatura
Divadlo
Umění
LifeStyle
Magazín
Žena
Bydlení
Cestování
Foto
Kvízy
Speciály
Chytré Česko
České porodnictví
Vize město
Valentýn
Změna směru
BeNative
Další
Kultura
LifeStyle
Speciály
31. 3. Kvido
6 ˚C
Přihlásit
Zprávy
Domácí
Zahraničí
Ekonomika
Datavize
Auto
Názory
Podcasty
Odtajněno
Podivné zločiny
Americký sen
Mysli a žij!
Na Dotek
Sport
Fotbal
Hokej
Tenis
Motorismus
Biatlon
Ostatní sporty
Spotlight
Video
Den v 60 sekundách
Historky z placu
Zpátečka
Politické bizáry
My, kdysi
Kultura
Film a televize
Hudba
Klasická hudba
Literatura
Divadlo
Umění
LifeStyle
Magazín
Žena
Bydlení
Cestování
Foto
Kvízy
Speciály
Chytré Česko
České porodnictví
Vize město
Valentýn
Změna směru
BeNative
31. 3. Kvido
6 ˚C
Sledujte nás:
Přihlásit
Spravovat účet
Odhlásit se
reklama
móda
H&M spustí svůj internetový second hand Sellpy v dalších 20 zemích EU
Firma, kterou vlastní oděvní řetězec H&M, sází na to, že bude nadále růst poptávka po udržitelné módě.
Podnikatel Mička na sebe podal insolvenční návrh. Dluží nejméně 120 milionů
Největším Mičkovým věřitelem je podle návrhu pražský realitní podnikatel Martin Hes, který si na podnikateli nárokuje 117 milionů korun.
Zemřel módní návrhář Alber Elbaz, který 14 let šéfoval značce Lanvin
Zemřel izraelský módní návrhář Alber Elbaz, který v letech 2001 až 2015 jako umělecký šéf určoval směřování značky Lanvin. Bylo mu 59 let. Informoval o tom dnes šéf společnosti Richemont, pod níž…
Přečíst zprávu
Oděvnímu řetězci H&M klesl roční zisk o 88 procent
Švédskému oděvnímu řetězci H&M loni klesl zisk před zdaněním o 88 procent na 2,05 miliardy švédských korun (5,3 miliardy Kč). Firma dnes uvedla, že pandemie ovlivní prodej i v letošním prvním…
Přečíst zprávu
E-shop Zoot zavře Výdejny radosti. Ušetří náklady, zkušební kabinky zůstanou
Důvodem změny strategie firmy je pandemie koronaviru, která mění chování zákazníků.
Česká značka Pietro Filipi podléhá koronaviru. Propouští lidi, obchody chtějí Slováci
Firma je podle jeho dopisu vedení v bezvýchodné situaci, která zřejmě skončí insolvencí, konkurzem a zánikem společnosti.
Luxusní značky v pandemii narazily. Drahé zboží je však dobrá investice, míní expert
Podle expertů si zámožní lidé izolaci často vynahrazují nejkvalitnějšími produkty. Z pohledu investice se jim to může vyplatit, míní ekonomové.
E-shop Zoot začal prodávat oblečení přes Alzu. V pilotní fázi nabídne bundy i kalhoty
Zákazníci na Alze naleznou z počátku základní kusy šatníku jako trika, kalhoty a bundy. Nabídne produkty vlastní značky i několika dalších výrobců.
Zlaté prvky a luxusní provedení. Louis Vuitton nabízí ochranný štít za 21 tisíc korun
V reakci na pandemii covidu-19 nabízejí vlastní ochranné roušky i jiné luxusní značky, nikoliv ale štíty.
Nakupujme ironicky. Po oděvní kolekci s logem Lidlu se zaprášilo, firma chystá další
V nabídce se znovu objeví například pantofle, kšiltovky, mikiny nebo legíny s logem Lidlu. Je to i recese, přiznává řetězec
Ozářit nebo napařit. Prodejci ničí viry na vráceném oblečení, někde stačí karanténa
Karanténa doteď platí pro oblečení vrácené z domu, nikoliv pro oděvy zkoušené v prodejně.
Střílečky, přehlídky, maskáče. Army trend Čechy fascinuje, láká i rodiny s dětmi
Vojenská tematika přitahuje zákazníky dlouhodobě a zájem o ni je stabilní, potvrzují obchodníci.
Koronakrize poslala Čechy do tepláků. Prodej domácího oblečení drží obchody nad vodou
Módní značky držely poslední týdny nad vodou alespoň jejich e-shopy. Zákazníci nakupovali on-line hlavně tepláky, mikiny nebo bačkory.
Rouška za dva tisíce spustila vlnu hněvu. Teď "limitky" nabízí každý, říká designérka
Nikol Poner ze sourozeneckého dua, které stojí za módní značkou Poner, popisuje nenávistnou vlnu, jež následovala po návrhu designových roušek.
Bangladéš přichází o objednávky ze Západu. Nízká poptávka ovlivní miliony životů
Rušení objednávek má v Bangladéši ovlivnit života zhruba 1,2 milionu zaměstnanců textilního a oděvního průmyslu.
Ruku k dílu přiložily i módní značky. Jejich roušky míří ke kurýrům i do Senátu
Roušky k prodeji zatím oděvní domy nabízejí minimálně, spíše zveřejňují návody, jak si je ušít doma, nebo je distribuují rizikovým skupinám.
Množství vyrobeného oblečení se za posledních 15 let zdvojnásobilo. Málo se recykluje
Pomalá móda je taková, kdy zákazník kupuje méně oblečení a vydrží mu déle.
Zelená připravuje šaty pro Pražské Jezulátko i pro missky
Prohlédnout si
18 fotografií
Pražské Jezulátko v šatech od módní návrhářky. Šije i pro kněze či dětské sestřičky
Prohlédnout si
18 fotografií
Kdo nemyslí zeleně, prodělá. Rychlá móda už tak netáhne, zákazníky inspiruje i Greta
Povědomí o udržitelné módě mezi zákazníky roste. I přesto, že stále netuší, co od ní přesně čekat. Módní značky ale poptávce vycházejí vstříc.
Předchozí
2
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama