reklama
móda
Primark se v Česku zabydlel. Už hledá lidi pro další pobočku, ceny však zamíří nahoru
Primark si u lovců rychlé a levné módy vybudoval téměř kultovní postavení. Druhou českou prodejnu otevře na konci roku v Brně.
Promod, Next a teď i Orsay. Světové módní značky mají v Česku problémy a zavírají
Kvůli pandemii koronaviru skončilo v tuzemsku už několik oděvních značek. Jiné však naopak přicházejí.
Přehled
V Česku se loni nově zabydlely tři desítky značek. Zaujmout chce i "ruský Lidl"
Podívejte se, o které značky se český maloobchod loni rozrostl. Potvrdil se současný nastupující trend otevírání takzvaných "phygital" prodejen.
Žádné regály s módou, jen displeje. Kamenný e-shop je pro někoho vtip, pro jiné trend
Kombinace kamenného obchodu s on-line prodejem bude čím dál oblíbenější, myslí si experti. K trendu přitom pomohla i pandemie koronaviru.
Sběratelé rarit zbystřili, Ikea nabídne limitovanou módní kolekci oblečení i doplňků
Limitované edice se u Čechů těší oblibě. Úspěch u zákazníků sklidila například loňská omezená nabídka oblečení řetězce Lidl.
1:03
Fronta před Primarkem o české nákupní duši nic moc neříká. Nadšenci se najdou všude
Fronty před Primarkem nejsou v Evropě ničím výjimečným, potvrzují experti. U lovců rychlé a levné módy si řetězec vybudoval téměř kultovní postavení.
1:03
Primark v Praze otevírá, hasiči kropí fronty vodou. Fandové irské značky mají den D
Primark právě otevírá svou první a největší prodejnu v centru města ve střední a východní Evropě.
Přehled
Nejen Primark. Do Česka letos dorazilo devět nových značek, zabydlí se i v Pařížské
V první půlce letošního roku vstoupilo na český trh už devět značek z oblasti maloobchodu, nejvíc přitom bylo těch s módou.
H&M spustí svůj internetový second hand Sellpy v dalších 20 zemích EU
Firma, kterou vlastní oděvní řetězec H&M, sází na to, že bude nadále růst poptávka po udržitelné módě.
Podnikatel Mička na sebe podal insolvenční návrh. Dluží nejméně 120 milionů
Největším Mičkovým věřitelem je podle návrhu pražský realitní podnikatel Martin Hes, který si na podnikateli nárokuje 117 milionů korun.
Zemřel módní návrhář Alber Elbaz, který 14 let šéfoval značce Lanvin
Zemřel izraelský módní návrhář Alber Elbaz, který v letech 2001 až 2015 jako umělecký šéf určoval směřování značky Lanvin. Bylo mu 59 let. Informoval o tom dnes šéf společnosti Richemont, pod níž…
Přečíst zprávu
Oděvnímu řetězci H&M klesl roční zisk o 88 procent
Švédskému oděvnímu řetězci H&M loni klesl zisk před zdaněním o 88 procent na 2,05 miliardy švédských korun (5,3 miliardy Kč). Firma dnes uvedla, že pandemie ovlivní prodej i v letošním prvním…
Přečíst zprávu
E-shop Zoot zavře Výdejny radosti. Ušetří náklady, zkušební kabinky zůstanou
Důvodem změny strategie firmy je pandemie koronaviru, která mění chování zákazníků.
Česká značka Pietro Filipi podléhá koronaviru. Propouští lidi, obchody chtějí Slováci
Firma je podle jeho dopisu vedení v bezvýchodné situaci, která zřejmě skončí insolvencí, konkurzem a zánikem společnosti.
Luxusní značky v pandemii narazily. Drahé zboží je však dobrá investice, míní expert
Podle expertů si zámožní lidé izolaci často vynahrazují nejkvalitnějšími produkty. Z pohledu investice se jim to může vyplatit, míní ekonomové.
E-shop Zoot začal prodávat oblečení přes Alzu. V pilotní fázi nabídne bundy i kalhoty
Zákazníci na Alze naleznou z počátku základní kusy šatníku jako trika, kalhoty a bundy. Nabídne produkty vlastní značky i několika dalších výrobců.
Zlaté prvky a luxusní provedení. Louis Vuitton nabízí ochranný štít za 21 tisíc korun
V reakci na pandemii covidu-19 nabízejí vlastní ochranné roušky i jiné luxusní značky, nikoliv ale štíty.
Nakupujme ironicky. Po oděvní kolekci s logem Lidlu se zaprášilo, firma chystá další
V nabídce se znovu objeví například pantofle, kšiltovky, mikiny nebo legíny s logem Lidlu. Je to i recese, přiznává řetězec
Ozářit nebo napařit. Prodejci ničí viry na vráceném oblečení, někde stačí karanténa
Karanténa doteď platí pro oblečení vrácené z domu, nikoliv pro oděvy zkoušené v prodejně.
Střílečky, přehlídky, maskáče. Army trend Čechy fascinuje, láká i rodiny s dětmi
Vojenská tematika přitahuje zákazníky dlouhodobě a zájem o ni je stabilní, potvrzují obchodníci.
Předchozí
2
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama