Nakupujme ironicky. Po oděvní kolekci s logem Lidlu se zaprášilo, firma chystá další

Pavla Adamcová Pavla Adamcová
10. 9. 2020 13:58
Obchodní řetězec Lidl chystá v Česku pokračování prodeje limitované edice oblečení se svým logem. Sám přiznává, že řada zákazníků ji vnímá spíše jako recesi, některé produkty přesto v červnu z e-shopu zmizely během krátké chvíle. Na zahraničních bazarech se módní kousky dražily za vysoké sumy. V nabídce se nyní znovu objeví například pantofle, kšiltovky, mikiny nebo legíny.
Foto: Lidl

"Pro řadu zájemců je kolekce také určitou recesí a produkty s logem Lidl mohou pro mnohé zákazníky posloužit i jako vtipný dárek lidem, kteří v našich prodejnách či na e-shopu nakupují," uvádí německý řetězec v tuzemském tiskovém prohlášení.

Nová kolekce oblečení je prodávána pod značkami oblečení Esmara a Livergy, přičemž limitovanou kolekci Lidl ponožek naleznou zákazníci pod značkou Crivit. V nabídce e-shopu řetězce budou dále například dámské leginy, kšiltovky či sportovní doplňky.

"Zájem zákazníků o první kolekci oblečení s logem Lidl překonal naše očekávání. Některé produkty se velmi rychle vyprodaly, a proto s novou kolekcí přinášíme rozšířenou nabídku. Věříme, že o produkty s naším logem bude opět
zájem," říká jednatel společnosti Michal Farník.

První módní kolekce Lidlu měla úspěch také v zahraničí. Na německé verzi nákupního portálu eBay byla například obuv s logem v originálním balení nabízena za cenu až pětkrát vyšší, než kolik stála na českém e-shopu Lidlu.

 

Právě se děje

Další zprávy