reklama
marketing
Přehled
Bílé košile a vlajka jsou jistota, ale proč rozpůlený prášek? Expertky hodnotí kampaň
Vizuální identitu kandidátů na prezidenta okomentovala expertka na politický marketing a grafická designérka.
19:49
Antropoložka: Čaputová je ideálem autentické ženy, Nerudové vyčítají faleš neférově
"Když žena kandiduje na prezidentku, publikum jí to začne vracet," upozorňuje Marie Heřmanová.
18:19
Babiš se chtěl vyhnout posměškům, teď hraje hodného strejdu, tvrdí marketérka
Obyčejný důchodce, či státník, jenž zná důležité lidi? Protiklad Babišovi funguje. V debatách by ztratil, říká PR manažerka Alžběta Králová.
Boj o Hrad na sítích. Pavel loví motorkáře, Babiš diváky Novy, Středula zkouší Lidl
Nástroje, jak voliče oslovit, jsou čím dál přesnější, říká expertka na volební marketing Anna Shavit.
Přehled
Konec nekalých praktik prodejců i triků zákazníků. Co vše mění novela o nakupování
Odkdy bude takzvaný tlačítkový zákon účinný, zatím není úplně jasné. Pravděpodobně to však bude ještě do konce letošního roku.
0:55
Nemusí se líbit, stačí šok. Forejt, David či Demo se v reklamě vyplácí, říká marketér
Zavedené značky letošní léto vsadily na pro ně netypickou reklamu. A vyplatilo se jim to, říká v rozhovoru pro Aktuálně.cz marketingový specialista.
Telešmejdi už jen tak nezavolají. Od července jim hrozí pokuta až 50 milionů korun
Telešmejdi už nesmějí se svými nabídkami obvolávat ty, kteří s tím ve veřejném seznamu nesouhlasili.
Lepší úročení spořicích účtů je často jen trik. Systém plný háčků má hlavně nalákat
Banky na "lepší" úrokové sazby spořicích účtů lákají nové klienty, kterým pak vzápětí nabídnou jiný, pro banku výhodnější produkt.
0:35
Reklama k nezaplacení. Jágrova nehoda s elektrickou Kiou má obrovský dosah
Včerejší nehody Jaromíra Jágra si ve velkém všimla i zahraniční média. Ve svých příspěvcích na sociálních sítích na ni upozornila i samotná Kia.
Nástěnka hanby prořídla. Podívejte se, kdo z globálních firem dál vydělává v Rusku
Prohlédnout si
20 fotografií
S pávem nebo v háji magnolií. Schillerová si Instagram zaplatila ze státního rozpočtu
Prohlédnout si
26 fotografií
Už žádné hračky pro holky či kluky. Lego končí s marketingem rozdělujícím pohlaví
Společnost upozornila, že to neznamená změnu jejích produktů, ale jen marketingu - sortiment zkrátka přestane řadit do kategorií podle pohlaví.
Podvodné reklamy se známou tváří se vyšetřují těžko. Clint Eastwood byl však důsledný
Zneužití jmen a podob celebrit je běžné i v Česku, hlavně u "supervýhodných" investic. Podle expertů je ale obtížné vlastníky takových firem dohledat.
Polský orel zakousl českého koníka. "Benzinky" už nebudou v Česku doma, míní experti
Ikonické logo, dlouhá tradice, familiární název, který se stal synonymem pumpy. Rozhodnutím varšavského vedení koncernu Orlen to vše nyní končí.
Dýňové latté se vrací. Kavárnám i fastfoodům se vyplácí sázka na sezonní menu
Lidé jsou podle marketérů za časově omezené nabídky ochotni zaplatit výrazně více. Proto je restaurace i kavárny tak často do nabídky vrací.
Ministr se fotí v helmě u všech staveb silnic. Na voliče to stále zabírá, míní expert
Havlíčkova tour po staveništích pokračuje. Ministr se stihl vyfotit už u 21 rozestavěných dálnic a silnic. Evidentně to stále zabírá, míní experti.
Nosič reklam zvaný influencer. Jak si je firmy vybírají a proč se jim to vyplácí
Experti pro Aktuálně.cz vysvětlili, proč je influencer marketing pro firmy i sledující přitažlivý a kolik si může český influencer propagací vydělat.
Svět ovlivňují algoritmy na Facebooku a menšina křiklounů, varuje český IT expert
Publicista a IT specialista hodnotí v rozhovoru pro Aktuálně.cz aktuální bouřlivé dění na sociálních sítích.
0:40
Influenceři po kritice odmítli půl milionu na kampaň proti dezinformacím o očkování
"Není jasné, co chce vláda touto kampaní sdělit," kritizuje akci vedoucí katedry marketingové komunikace na Univerzitě Karlově Denisa Hejlová.
1:24
"To se nedá říct, vo*e.“ Dabér Tůma popsal vznik hlasu Alzáka, unavený se necítí
Poprvé zazněl Alzákův hlas v reklamě před 15 lety. Grafická podoba postavičky začala vznikat až později.
Předchozí
2
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama