reklama
generace Z
22:36
Dnešní děti vyrůstají v pěnovém obalu. Citlivé jsou kvůli rodičům, popisují experti
Mluví se o nich jako o generaci sněhových vloček. Odborníci ale vysvětlují, že chování generace Z ovlivnila složitá doba i výchova rodičů.
16:27
"Muži ohledně prvního sexu překvapili." Polovina mladých nemá dlouhodobý vztah
"Nová generační změna." Až polovina mladých lidí ve věku 18-25 let nemá žádný dlouhodobý vztah, tvrdí nový výzkum sexuality v Česku Czechsex.
20:25
Influencerka: Nejhorší "hejty" jsou na Facebooku. U videí rozhodují tři vteřiny
Tiktokerka Anna Křepelová na jednom videu pracuje i 12 hodin a tvorbou na sítích si vydělá "o trošku více než průměrný člověk v Česku".
16:27
Velký hráč internetu se bojí generace Z. Možná úplně změní pravidla, míní expert
"Pro generaci Z je TikTok dominantní médium stejně jako pro starší generaci byla televize," říká odborník na sociální sítě Jan Zápotocký z FSV UK.
Na byt nenašetří, tak utrácí za luxus. Mladí vzdávají snahu o nákup vlastního bydlení
Generace Z si raději dopřávají a užívají života. Pořízení nemovitostí, pokud vůbec, odkládají až na později.
Feminismus přinesl víc škody než užitku, věří stále častěji mladí muži z Generace Z
"Jedná se o nový a neobvyklý generační vzorec," řekl k nové studii britský profesor.
Chtějí peníze, zajímají je značky a pořád se učí. Nastupující generace Z vše změní
Rozhovor s blogerkou a mentorkou Pavlínou Louženskou o nastupující generaci Z, která má spoustu věcí změnit.
V Listopadu 1989 to bylo o našich rodičích. Teď jsou změny na nás, říkají studenti
Stovka škol se zapojila do projektu Samet na školách. Nenabízí nostalgické vzpomínání, ale nutí studenty přemýšlet o současných výzvách.
Nosič reklam zvaný influencer. Jak si je firmy vybírají a proč se jim to vyplácí
Experti pro Aktuálně.cz vysvětlili, proč je influencer marketing pro firmy i sledující přitažlivý a kolik si může český influencer propagací vydělat.
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama