Škody klientů padlé Direct pojišťovny vyřídí Uniqa

ČTK ČTK
13. 11. 2012 16:53
Pojišťovna Direct ukončila podnikání v Česku letos v červnu
Foto: Direct pojišťovna

Praha - Pojišťovna Uniqa s platností od listopadu vyřizuje škody klientů pojišťovny Direct. Ta oznámila 25. června 2012 ukončení prodeje nových pojistných smluv v ČR. 

Už od srpna přebírá Uniqa klienty, kterým Direct ukončí pojistnou smlouvu a kteří projeví zájem získat u ní obratem a ve zjednodušeném procesu další krytí svých rizik do dalších let. Za dva měsíce přešly se svým pojištěním do Uniqa tisíce zákazníků Directu. 

Klienti Directu jsou nyní před výročím jejich pojistné smlouvy postupně kontaktováni z call centra s novou srovnatelnou nabídkou pojištění u Uniqa pojišťovny. Škody bude Uniqa likvidovat všem zákazníkům Direct bez ohledu na to, jakého pojistitele si nakonec pro ochranu před riziky zvolí.

Foto: Thinkstock
Čtěte také:
Klienty zkrachovalé Direct Pojišťovny začne lákat Uniqa
V Česku končíme, rozhodli majitelé Direct Pojišťovny
Neukazujte naše ceny, žádají pojišťovny porovnávače

Pojišťovna Direct, která pojišťovala majetek klientů výhradně prostřednictvím telefonu a internetu, měla v červnu přibližně 74 000 aktivních pojistných smluv.

Důvodem utlumení činnosti pojišťovny v ČR byly podle jejího tehdejšího vyjádření nepříznivé podmínky na českém pojistném trhu. Ty prý neumožnily docílit dostatečné velikosti a ziskovosti v přijatelném časovém horizontu pro vlastníka. Tím je britská pojišťovací skupina RSA Insurance Group Plc. 

Hlavním akcionářem pojišťovny Uniqa, která patří do osmičky největších pojišťoven na tuzemském trhu, je největší rakouská pojišťovací skupina Uniqa.

 

Právě se děje

Další zprávy