Klienty zkrachovalé Direct Pojišťovny začne lákat Uniqa

Jiří Hovorka Jiří Hovorka
20. 8. 2012 10:38
Obě společnosti uzavřely dohodu o spolupráci
Foto: Direct pojišťovna

Praha - Klienti Direct Pojišťovny, která na konci června oznámila konec svých prodejních aktivit v Česku, budou v následujících týdnech přesvědčováni k přestupu do Uniqa pojišťovny. Obě společnosti totiž uzavřely dohodu o spolupráci.

"Díky navázané spolupráci nabízíme všem našim stávajícím klientům možnost uzavření nové pojistné smlouvy u Uniqy. Věříme, že tímto krokem našim zákazníkům výrazně zjednodušíme proces změny pojistitele," komentuje uzavření spolupráce Roman Fink, generální ředitel Direct Pojišťovny.

"Uniqa pojišťovna nabízí stávajícím klientům Direct Pojišťovny pojištění za srovnatelných podmínek jako doposud," doplňuje Martin Žáček, předseda představenstva a generální ředitel Uniqa pojišťovny.

Vzhledem k širší nabídce produktů (Direct Pojišťovna se specializovala především na oblast pojištění automobilů) je pravděpodobné, že klienti budou k přestupu do Uniqy lákáni i pomocí různých balíčků obsahujících více pojištění.

Konec kvůli podmínkám na trhu

Ukončení prodejní činnosti Direct Pojišťovny oznámila 25. června britská společnost RSA, která je stoprocentním vlastníkem české pojišťovny.

Foto: Aktuálně.cz
Čtěte také:
V Česku končíme, rozhodli majitelé Direct Pojišťovny
Neukazujte naše ceny, žádají pojišťovny porovnávače
Pojišťovny tratí na pojištění aut, zjistila analýza

"Naší strategií je dosáhnout na vybraném trhu určité velikosti, jež nám umožní vytvářet udržitelný zisk. S ohledem na situaci a vývoj českého pojistného trhu si uvědomujeme, že v České republice toto v rozumném časovém horizontu možné nebude, a proto jsme učinili obtížné rozhodnutí se z trhu stáhnout," vysvětlil rozhodnutí Andrew Burke, generální manažer RSA pro oblast střední a východní Evropy.

Direct Pojišťovna vstoupila na český trh v květnu 2007 a specializovala se na prodej výhradně přes internet nebo telefon. Nejdříve nabízela jen povinné ručení, poté i havarijní pojištění. Dva roky po vstupu na trh rozšířila nabídku o pojištění majetku a odpovědnosti občanů, vloni na podzim přidala i cestovní pojištění.

Podíl Directu na českém pojistném trhu se i po čtyřech letech existence pohyboval hluboko pod jedním procentem, v některých segmentech - zejména právě v povinném ručení - je ale výrazně vyšší. Celkem měla pojišťovna Direct na konci června kolem 74 tisíc aktivních smluv.

 

Právě se děje

Další zprávy