Obchodní centra na každém rohu? Vede Hradec a Liberec, i přes pandemii vznikají další

Magdalena Chorá Magdalena Chorá
10. 8. 2021 6:08
Obchodní centra si prošla během pandemie těžkou zkouškou. Povinně uzavřené prodejny, boom e-shopů i izolace lidí způsobily velké propady tržeb. Jak ale upozorňují experti oslovení Aktuálně.cz, velké prodejní areály mají lidi stále čím oslovit. Podle nejnovějších dat se návštěvnost ještě k běžným číslům nevrátila, zákazníci však utrácí stejně, či dokonce o trochu více než před pandemií.
Foto: Dedoles

E-shop i kamenná prodejna

"Lidé se potřebují na zboží podívat, sáhnout si na materiál, vyzkoušet si zboží. A toho jsou si vědomy i významné značky například z oblasti elektroniky, které přes úspěšný on-line prodej stále drží a rozšiřují svou síť kamenných prodejen v obchodních centrech," věří Jan Kubíček z Asociace nákupních center ČR.

I další expandující on-line prodejci si chtějí vyzkoušet klasický formát prodeje. K takovým patří i slovenský módní e-shop Dedoles, parfumerie Notino nebo koncept eObuv.cz. Dedoles kromě pěti kiosků v nákupních centrech otevřel i první kamennou prodejnu v Česku v Galerii Nové Butovice.

 

Právě se děje

Další zprávy