Jančura osekává svůj cestovatelský byznys. Podívejte se, jak šel čas se Student Agency

Adam Váchal Iva Špačková Adam Váchal, Iva Špačková
23. 5. 2018 13:38
Podnikatel Radim Jančura chce prodat značku Student Agency, pod níž se skrývá prodej letenek či vzdělávací a pracovní pobyty. Byznys, který se týká autobusové a vlakové dopravy pod značkou RegioJet, hodlá zatím rozvíjet dál. Podívejte se, jak se Jančurovo cestovatelské impérium vyvíjelo.
Autobus Student Agency
Autobus Student Agency | Foto: Student Agency

Žluté autobusy

Jančurův vstup do dopravy znamenal revoluci v autobusové dopravě. Lidem, kteří byli do té doby zvyklí cestovat starými nepohodlnými autobusy, se najednou otevřel svět plný pohodlí za ceny nižší, než nabízela konkurence.

Moderní komfortní vozy měly příjemné sedačky a na cestující se od té doby usmívaly stevardky a stevardi, kteří jim zadarmo nabízeli kávu či časopisy. Za ceny nižší než v maloobchodní síti si cestující mohli také přikoupit další občerstvení.

Popularita žlutých autobusů roste, Jančura rozšiřuje počet měst, kam jeho vozy jezdí, a v roce 2005 získává ocenění Podnikatel roku.

O pár let později získávají autobusy wi-fi, takže cestující se mohou bezplatně připojit na internet. Na dotykových obrazovkách zabudovaných v opěradlech sedadel mohou navíc sledovat filmy, hrát hry či poslouchat hudbu a rádio.

 

Právě se děje

Další zprávy