Podnikatel Radim Jančura chce prodat značku Student Agency, pod níž se skrývá prodej letenek či vzdělávací a pracovní pobyty. Byznys, který se týká autobusové a vlakové dopravy pod značkou RegioJet, hodlá zatím rozvíjet dál. Podívejte se, jak se Jančurovo cestovatelské impérium vyvíjelo.
Žluté autobusy
Jančurův vstup do dopravy znamenal revoluci v autobusové dopravě. Lidem, kteří byli do té doby zvyklí cestovat starými nepohodlnými autobusy, se najednou otevřel svět plný pohodlí za ceny nižší, než nabízela konkurence.
Moderní komfortní vozy měly příjemné sedačky a na cestující se od té doby usmívaly stevardky a stevardi, kteří jim zadarmo nabízeli kávu či časopisy. Za ceny nižší než v maloobchodní síti si cestující mohli také přikoupit další občerstvení.
Popularita žlutých autobusů roste, Jančura rozšiřuje počet měst, kam jeho vozy jezdí, a v roce 2005 získává ocenění Podnikatel roku.
O pár let později získávají autobusy wi-fi, takže cestující se mohou bezplatně připojit na internet. Na dotykových obrazovkách zabudovaných v opěradlech sedadel mohou navíc sledovat filmy, hrát hry či poslouchat hudbu a rádio.