Kuni Nguyenová
12. 9. 2020 11:14
Na nečekané zákazy a omezení v souvislosti s koronavirem lidé reagovali různými způsoby a firmy nebyly výjimkou. Marketing se musel přizpůsobit situaci - mění se reklamy, slogany, vlajkové produkty nebo kompletní komunikace se zákazníky. Podívejte se na příklady nápadů, na které firmy za pandemie vsadily.
Kofola - pod rouškou | Video: youtube/Kofola
Láska za časů koronaviru s Kofolou
Tuzemský výrobce nápojů Kofola jako první na českém trhu zapracoval do televizní reklamy roušky. Upravil původní spot do nové podoby a všem hercům, včetně těm zvířecím, nasadil za pomocí počítačové grafiky ústenky.
Reklamu při té příležitosti obalil do sloganu "Schovej pusu pod rouškou, ať kolem sebe šíříš jen lásku".
Ve videu výše se podívejte na srovnání původní a pozměněné reklamy.