Hrdinové z gauče, módní roušky či veršovaný turismus. Jak pandemie zahýbala reklamou

Kuni Nguyenová Kuni Nguyenová
12. 9. 2020 11:14
Na nečekané zákazy a omezení v souvislosti s koronavirem lidé reagovali různými způsoby a firmy nebyly výjimkou. Marketing se musel přizpůsobit situaci - mění se reklamy, slogany, vlajkové produkty nebo kompletní komunikace se zákazníky. Podívejte se na příklady nápadů, na které firmy za pandemie vsadily.
Ilustrační foto
Ilustrační foto | Foto: Shutterstock

Zákazy a omezení letos pocítil každý, ekonomika se z krize nejspíše bude dostávat ještě roky. Na nečekanou situaci musela zareagovat řada firem. Těm nezbývalo nic jiného než kvapem přehodnotit své priority a někdy i změnit model svého podnikání.

Marketingovou inspirací se přitom stala pandemie sama. Hrdinství z gauče, vzájemná solidarita, důraz na hygienu a bezpečí, podpora místního trhu před zahraničním - to vše se promítlo do jejich komunikace se zákazníky.

V následujících kartách se podívejte, co se firmám podařilo vymyslet.

 

Právě se děje

Další zprávy