Podle soudce Roye Altmana se Burger King musí bránit nařčení, že jeho zobrazení sendvičů Whopper na tabulích s jídelním lístkem klame zákazníky. Ti v žalobě tvrdí, že Burger King na snímcích ukazuje hamburgery, jejichž přísady "přetékají přes housku", takže to vypadá, že jsou o 35 procent větší a obsahují více než dvojnásobek masa než ve skutečnosti.
Společnost Restaurant Brands International, která je majitelem řetězce Burger King, se tomuto nařčení bránila s tím, že po ní nebylo vyžadováno, aby dodávala hamburgery, které vypadají "přesně jako na obrázku". Soudce ale kontroloval, že je na porotě, aby tuto otázku rozhodla. Dřívější snahy o urovnání sporu byly neúspěšné.
Podobné žalobě čelí u soudu v Brooklynu i řetězce McDonald's a Wendy's. Stejně tak i řetězec Taco Bell se u amerického soudu musí bránit proti obviněním, že jeho mexické pizzy a wrapy podle všeho obsahují jen polovinu náplně, než je vidět na upoutávkách. V každé žalobě se hovoří o odškodném v minimální výši pět milionů dolarů (111 milionů Kč).