Zuckerberg v sobotu řekl, že jen v poslední době Facebook odhalil na padesát koordinovaných dezinformačních kampaní, například z Ruska, Ukrajiny nebo Íránu. Od roku 2016, kdy se hlasovalo o brexitu a také novém americkém prezidentovi Donaldu Trumpovi, což doprovázela řada podobných kampaní, se podle něj Facebook, který tehdy "byl pomalý", této oblasti věnuje mnohem více.
Na obsah a bezpečnost teď dohlíží pětatřicet tisíc zaměstnanců Facebooku a výdaje na tuto oblast jsou nyní vyšší než tržby celé firmy v roce 2012, kdy šla na burzu. "Každý den smažeme přes milion falešných účtů. Většina falešných účtů zmizí do několika minut poté, co byly vytvořeny," poznamenal.
Vedle většího počtu lidí, kteří se problematice věnují, se reakce Facebooku podle Zuckerberga zlepšila i díky pokrokům v umělé inteligenci, kterou firma využívá. Postupně se podle něj ale mění i chování skupin, které šíří dezinformace. Učí se prý lépe maskovat své stopy.
Pětatřicetiletý podnikatel se dnes vyslovil pro částečnou regulaci obsahu sociálních sítí ze strany států. Měla by se podle něj týkat voleb, soukromí uživatelů, přenosnosti dat a moderace obsahu. Zároveň je ale proti tomu, aby byly sociální sítě zodpovědné za veškerý obsah, který se na nich objeví. Vzhledem ke každodennímu počtu příspěvků na Facebooku je prověřování každého z nich nereálné, upozornil.
"Hrajeme roli v polarizaci (společnosti)," připustil Zuckerberg, podle něhož ale za tento trend nelze svalovat vinu výhradně na sociální sítě.