reklama
 
 

Realitky bojují o zákazníky, přicházejí s novinkami

30. 1. 2012 5:32
Realitní kanceláře bojují s nezájmem, spoléhají na odkup za hotové a mobilní aplikace

S krizí stavebnictví a snížením zájmu o koupi nových nemovitostí přichází doba, kdy na realitním trhu zůstanou jen ti nejschopnější společnosti. Klíčem k úspěchu jsou zejména inovace.

Nové ojedinělé služby totiž dokážou přitáhnout pozornost potenciálních zákazníků a tím i zvýšit tržby realitní kanceláře. Stále častěji tak lze narazit na speciální nabídky, aplikace či rozšíření působnosti firem, které se zabývají prodejem a pronájmem realit.

Zdokonalování vzdělávacího systému realitních makléřů ani počet prodaných nemovitostí už rozhodně nové zákazníky nepřitáhne, je tedy třeba sáhnout po modernějších prostředcích. Proto se u realitních kanceláří čím dál častěji setkáváme s doposud neznámými službami. Mezi již zavedené zlepšení patří například okamžitý odkup nemovitosti za hotové.

Obzvláště v dnešní době krize tuto možnost využívá stále více majitelů domů a bytů. Nevýhodou je fakt, že realitní kancelář nabízí mnohem nižší částku, než jaká je skutečná tržní cena nemovitosti, i přesto však většina zákazníků upřednostní okamžité peníze na ruku.

Prezentace nového bydlení v mobilu

Mezi novinky patří také speciální aplikace pro všechny, kteří momentálně zvažují koupi nemovitosti. Jednoduchý program dokáže během okamžiku vyhledat dostupné domy v okolí a prezentovat je zájemci přímo na mobilním telefonu.

Další novou službou, která značně zvyšuje konkurenceschopnost realitní kanceláře, je nabídka rekonstrukcí a modernizace konkrétních prostor profesionálními řemeslníky. Zajímavý obohacením je také možnost sledovat průběh vlastní zakázky, a to online. Společně s profilem se zobrazí také počet prohlédnutí nebo nabídnutých poptávek.

autor: td | 30. 1. 2012 5:32

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama