Ze zapomnění zpět mezi smetánku. Víme, co si nový Lexus LS připravil pro bohaté cestující

Jan Markovič Jan Markovič
27. 12. 2017 13:48
Ještě loni se ho v Česku prodaly jen čtyři kusy, teď to mají být desítky. Na silnice se vrací manažerský sedan Lexus LS. Bojuje luxusem i hybridním pohonem. Podívejte se, s čím jde do boje o VIP cestující.
Foto: Audi

Audi A8

Lexus LS to nebude mít s konkurencí vůbec lehké. Třeba takové Audi A8 nastupuje do prodeje takřka ve stejnou dobu. Je nadité moderními technologiemi, jako první auto světa je připravené na autonomní řízení úrovně 3 (bez zásahu řidiče v nízké rychlosti). Nabízí jeden diesel, jeden benzin a cenu okolo 2,5 milionu korun.

Nové BMW řady 7 v prodloužené verzi L.
Nové BMW řady 7 v prodloužené verzi L. | Foto: BMW

BMW 7

BMW 7 přišlo loni jako první auto na světě s parkováním na dálkové ovládání, které se o něco později objevilo i u Mercedesu. Vůz s možností dokoupení natáčení zadní nápravy je zaměřen na sportovnější svezení, ale nepostrádá ani top verzi se zadním sedadlem podobným otomanu. S dieselem začíná na 2,4, hybrid stojí něco přes 2,6 milionu korun.

Foto: Mercedes-Benz

Mercedes-Benz třídy S

Etalon luxusní třídy, který nesmí chybět snad v žádné garáži státních institucí po celém světě. I když je vzhledově zastaralejší (nepomohl ani nedávný facelift), stále nabízí nejplavnější a nejtišší svezení. A také bohatou nabídku motorů. Cena začíná na méně než 2,2 milionech korun. K dispozici jsou tři verze karoserie. A také hybrid. Ten stojí 2 158 640 korun.

Foto: Porsche

Porsche Panamera

Porsche těží ze své legendární značky maximum. Pod kapotou jeho obrovského sedanu (jezdí už i jako "kombi") se objevuje celá paleta motorů, od základních šestiválců po osmiválce, které si svými výkony nezadají se supersportovními auty. Řidičsky jde o božské auto. Cena je ale spíš pro individualisty. Sice začíná na 2,5 milionech a za základní hybrid dáte něco málo přes tři miliony, ale top model stojí 5 160 000 korun.

 

Právě se děje

Další zprávy