Také elektromobil Enyaq iV se bude vyrábět ve verzi Sportline, kterou Škoda tradičně označuje sportovně laděné varianty svých modelů. Jde především o vizuální vylepšení - Enyaq iV Sportline má černé lesklé lišty okolo přední masky, kolem bočních oken, černé jsou i střešní lišty a difuzor v zadním nárazníku. Výrazné boční ochranné lišty jsou pak lakované v barvě vozu. K dispozici jsou velká, až 21" kola a snižuje se i podvozek - vpředu o 15 mm, vzadu o deset.
Uvnitř má Enyaq sportovně tvarovaná sedadla, tříramenný volant a obložení v karbonovém designu. Černý potah na přístrojové desce je vyrobený ze syntetické kůže a lemují ho šedé kontrastní švy.
Vůz nabídne tři pohonné jednotky. Verze Enyaq iV 60 o výkonu 132 kW má pohon zadních kol stejně jako verze Enyaq iV 80 s baterií s kapacitou 82 kWh, výkonem 150 kW a dojezdem údajně přes 520 km. Slabší varianta má na jedno nabití ujet lehce přes 400 km.
Verze Enyaq iV 80x o výkonu 195 kW dostane dva elektromotory a pohon všech kol. Všechny verze bez ohledu na výkony mají ovšem stejnou maximální rychlost, a to 160 km/h. Nejsilnější varianta má na trh přijít později v tomto roce. Ceny automobilka zatím nezveřejnila.