Škoda výrazně zlevnila končící Octavii s naftovým motorem. Jak obstojí proti rivalům?

Jan Matoušek Jan Matoušek
2. 3. 2020 6:02
Končící třetí Škoda Octavia Combi začíná v akční verzi 125 let pod půl milionem korun. Pod kapotou je přitom naftový motor, který je pro řadu značek i zákazníků u rodinného vozu stále velmi důležitý. Vypouští totiž méně emisí CO2 a spotřebuje méně paliva než benzin, lépe se tak vyrovnává s limity Evropské unie. Podívali jsme se proto, kolik stojí nejlevnější naftové verze konkurentů Octavie Combi.
Foto: Peugeot

Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDi Active - 410 000 Kč

Rozměry (d/š/v): 4585/1804/1472 mm
Rozvor: 2730 mm
Kufr:
610 / 1660 l
Výkon a točivý moment: 75 kW a 250 Nm
Převodovka: manuální šestistupňová
Spotřeba: 3,5 l / 100 km
Emise CO2: 91 g/km
Cena od: 410 000 Kč

Peugeot 308 SW patří mezi starší zástupce kompaktního segmentu. Přesto oproti rivalům vyniká například dlouhým rozvorem náprav. Jeho základní naftový motor je slabší než u dalších rivalů, zároveň je ale na papíře velmi úsporný a rovněž nevypouští příliš velké množství emisí oxidu uhličitého.

Také základní cena 410 tisíc korun, jakkoliv je akční, patří mezi konkurencí k nejnižší. Výbava Active přitom sice postrádá bezpečnostní asistenty, pro které je třeba sáhnout po lépe vybavených verzích, má ale kupříkladu tempomat, automatickou dvouzónovou klimatizaci, rádio s 9,7palcovým dotykovým displejem, elektrické ovládání všech oken, kožený multifunkční volant nebo 16palcová litá kola.

 

Právě se děje

Další zprávy