Pohon všech kol není nedostupný luxus. Toto je 10 nejlevnějších čtyřkolek v Česku

Jan Matoušek Jan Matoušek
27. 1. 2019 7:20
Pohon všech kol. Prvek, který dnes není dostupný ani u mnohých aut typu SUV, které na první pohled vypadají, že zdolají více než jen polní cestu. A pokud ho SUV mají, většinou jde o dražší verze. V následující galerii jsme se ale zaměřili na přesný opak. Podívejte se, které nové modely s pohonem všech kol jsou na českém trhu absolutně nejlevnější. Poměrně dominantní je v tomto žebříčku japonské Suzuki, úplně nejlevnější ale není.

Na kompletní přehled aut s pohonem všech kol a cenou do 600 tisíc korun se podívejte zde.

Foto: Suzuki

Suzuki Vitara - 490 900 Kč

Rozměry (d/š/v): 4175/1775/1610 mm
Rozvor: 2500 mm
Kufr: 375/1120 l
Motor: 1.0 Boosterjet (82 kW)
Převodovka: pětistupňová manuální
Cena: 490 900 Kč

Prvním ze čtyř modelů Suzuki v tomto žebříčku je nedávno omlazená Vitara. Malé SUV nabízí pohon všech kol AllGrip, který v případě potřeby dokáže k předním kolům automaticky připojit ta zadní. Řidič sám navíc může volit ze čtyř jízdních režimů, mezi kterými je i uzamčení čtyřkolky. A protože je pohon všech kol dostupný až od druhého výbavového stupně Premium, je i Vitara za necelého půl milionu bohatě vybavená. Nechybí automatická klimatizace, rádio, couvací kamera, adaptivní tempomat, sada elektronických bezpečnostních asistentů nebo litá kola. Test Vitary najdete na Vybermiauto.cz.

 

Právě se děje

Další zprávy