Střed pole
Jaké značky jsou na vrcholu, ale i na dně, je jasné z předchozích slidů. Kdo je však "uprostřed" celého pelotonu, jak si vedou automobilky jako Hyundai nebo Volkswagen? Třeba právě německý výrobce je na jedenadvacátém místě s hodnocením 71,4 procenta. Na svém kontě má 448 testů pro sedmnáct svých modelů.
Takové Hyundai je celkově šestadvacáté s hodnocením 69,9 procenta a 293 testy pro dvanáct modelů. Sesterská Kia je o dvě příčky nad ním s hodnocením 70,2 procenta a 284 testy dohromady třinácti modelů. Pod korejskými značkami jsou třeba Ford s hodnocením 69,1 procenta, Dacia s hodnocením 68,3 procenta, Toyota s hodnocením 67,8 procenta nebo již zmíněné francouzské automobilky Renault s 65,2 procenta a Citroën s 65,1 procenta.
Vůbec nejvíce testů mají na svém kontě německé prémiové značky. Celkově sedmnácté BMW dohromady 682, osmnácté Audi dokonce 782 a dvacátý Mercedes celkem 517. Všechny tři značky pak mají hodnocení mezi 72 a 73 procenty. Obecně si prémiové automobilky u novinářů vedou docela dobře, vždyť taková Alfa Romeo skončila jedenáctá a hned za ní Land Rover i Volvo. Na celkové pořadí všech značek i s dalšími podrobnostmi se můžete podívat zde.