Hned tu nejdůležitější věc si Huracán Tecnica půjčuje od svého extrémnějšího sourozence. Jedná se o 5,2litrový desetiválec, který je podobně jako u verze STO naladěný na 470 kW a 565 Nm. Zůstává i poháněná zadní náprava, a to prostřednictvím sedmistupňového dvouspojkového automatu. Z 0 na 100 km/h Tecnica zrychluje za 3,2 vteřiny a jede nejvýše 325 km/h.
To je docela paradoxní, protože extrémnější STO je na stovce o dvě desetiny dříve, ale také je o 15 km/h pomalejší. V porovnání s civilnějším modelem Evo, dodávaným s pohonem zadních i všech kol, je novinka lehčí - suchá hmotnost je 1379 kilogramů - a má také lepší aerodynamiku. Italové rovněž zlepšili zvukový doprovod, což dávají najevo především šestiúhelníkové koncovky výfuku v zadním nárazníku. Tecnica zní skutečně impozantně a představuje kontrast k tichu elektromobilů.
Jízdní vlastnosti zlepšuje i řízení zadní nápravy, specifické nastavení podvozku, upravená kontrola trakce nebo již tradiční volič jízdních režimů Strada, Sport a Corsa. První se hodí na každodenní ježdění, poslední naopak využijí především zájemci o okruhovou jízdu. Těm jistě přijde vhod i lepší chlazení karbon-keramických brzd inspirované systémem používaným u závodních vozů.
Že je Tecnica zvláštní verzí Huracánu, dává najevo i vnějším vzhledem. Na fotkách modrého auta, které se představilo v pražském showroomu značky, to možná tak nevynikne, ale v přední části má auto černé prvky ve tvaru písmene Y. Ty se objevily už na konceptu Terzo Millennio a žádná jiná verze italského supersportu je nemá. Vnější vzhled také výrazně ovlivnila vylepšená aerodynamika.
Beze zbytku platí, že Tecnica je mezi variantami Evo a STO. Má totiž třeba výrazné zadní křídlo, které ale není tak extrémní jako u STO. Přepracované byly i oba nárazníky a řada prvků - třeba přední kapota nebo kryt motoru - jsou z karbonu. Italové uvádí, že oproti Huracánu Evo s pohonem zadních kol má novinka vzadu o 35 procent větší přítlak a také o 20 procent nižší aerodynamický odpor. Upraven byl pro lepší proudění vzduchu i podvozek.
Uvnitř nechybí sportovní sedadla s výrazným bočním vedením, upravený volant a samozřejmě také dva hlavní displeje. Jeden je místo přístrojové desky, druhý, dotykový, je na středovém panelu a ovládají se přes něj prakticky veškeré funkce auta. Po vzoru modelu STO nabízí rovněž nejrůznější telemetrická data a další informace, které se hodí především při jízdě na okruhu. Tlačítko startování motoru je u Lamborghini již tradičně ukryto pod červeným krytem.
Nejen technikou, ale i cenou zapadá Tecnica mezi verze Evo a STO. Základní verze bez příplatků (těch je od laků karoserie až po barvy čalounění skutečně velké množství) vyjde na 195 tisíc eur bez daně. Podle zástupců značky je o Huracán i v Česku zájem, automobilka ale kvůli vysoké vytíženosti na nějaký čas zastavila výrobu vozu. To znamená, že zájemce si musí vybrat ze skladových zásob, které ale třeba v Česku momentálně nejsou, anebo počkat, až se objednávkový kalendář zase otevře.