Jak výhodná je karoserie kombi? Někde se za litry v kufru připlácí desetikoruny, jinde tisíce

Jan Matoušek Jan Matoušek
24. 8. 2018 6:10
Kombi si většinou pořizují zákazníci, kteří potřebují větší zavazadlový prostor, MPV nebo SUV je ale až příliš velké. Spolu s litry navíc přichází také vyšší cena. Někdy o pár korun, jindy o několik tisícovek. Podívejte se do galerie, o kolik jsou kombíky napříč všemi třídami dražší než jejich sourozenci s karoserií hatchback či sedan. A vyplatí se vůbec připlácet za větší zavazadlový prostor?

Přehled nových vozů s karoserií kombi a cenou do 400 tisíc korun najdete zde.

Renault Talisman

Talisman má jako nejlevnější motor v ceníku naftovou patnáctistovku dCi o výkonu 81 kW. Ta přijde na 629 900 korun v případě sedanu, respektive o 30 tisíc korun více u kombi. Prostý pohled do kufru pak odhalí, že sedan má v základu 608 litrů a kombi 572 litrů. Není tedy, alespoň litrově, za co připlácet. Kombi má nicméně lepší přístupnost a pravidelnější tvar podlahy.

 

Právě se děje

Další zprávy