Japonský Saturnin. Ojeté Mitsubishi Lancer zprvu šokuje způsoby, ale slouží oddaně

Martin Frei Martin Frei
23. 10. 2019 13:21
Motorističtí fandové si jméno Lancer spojují s rallye, vysokými výkony a pohonem všech kol. To bezesporu platí o závodním speciálu Evo. Základní model představuje pravý opak. Jednoduché auto zaměřené spíš na řemeslo než na styl a sílu. Vedle měkčených plastů Golfu a tiché jízdy Astry vypadají hrubé mravy Lanceru jako z jiného světa. Jenže stejně staromódní je i jeho spolehlivost.
Foto: Martin Frei

Ceny

Teď konečně pochopíte, že to s vámi Saturnin myslí dobře. Ve třídě Golfu je totiž Lancer jedním z posledních mechanicky jednoduchých a servisně nenáročných aut, která můžete dosud koupit tříletá s najetými 50 000 km. Chybějící sex-appeal se přitom odráží v cenách o 30 až 40 000 Kč nižších než u Toyoty Corolla nebo Hondy Civic. Tříletý kus vyjde zhruba na 250 000 Kč, čtyřletý na snímcích na 220 000 Kč, při potřebné péči přitom může sloužit téměř věčně.

Desetiletý diesel s najetým čtvrtmilionem dostanete za 100 000 Kč. Kromě specifických naftových starostí je ale třeba myslet na to, že i běžné spotřební díly jako výfuk jsou u Japonců dražší.

 

Právě se děje

Další zprávy