Model Ioniq, který značka Hyundai představila nejdříve korejským novinářům, bude prvním vozem na světě, který se bude nabízet se třemi typy pohonu. Vůbec se nepočítá s tím, že by kola roztáčela energie pocházející pouze ze spalování ropného paliva.
Auto tedy bude k dispozici jako klasický elektromobil a dále se dvěma druhy hybridního pohonu. Elektromotor s výkonem 35 kW bude v tomto případě kombinován s novou benzinovou šestnáctistovkou 1,6 GDi. Ta se chlubí vysokou tepelnou účinnosti 40 % a jeho výkon je 77 kW (105 koní). Přenos výkonu na kola zajistí dvouspojková převodovka vyvinutá speciálně pro hybridní aplikace.
Akumulátory Li-Poly jsou zabudovány do podlahy, což samozřejmě snižuje těžiště a přispívá k jistým jízdním vlastnostem. Ovladatelnost má vylepšit i víceprvková zadní náprava se dvěma spodními rameny.
Karosérie je z převážné části vyrobena z vysokopevnostní oceli a některé její díly jsou hliníkové. Konkrétně se jedná o kapotu, víko zavazadlového prostoru a některé komponenty podvozku. To zajistilo snížení hmotnosti vozu o téměř třináct kilogramů.
Podle tiskové zprávy Hyundai nejprve uvede na trh hybridní verzi, následovat bude plug-in hybrid a čistý elektromobil.